ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פשיטת רגל מוסרית

מילא עוגיות 'אוראו' במשחת שיניים והורשע

צעיר, כוכב רשת הוידאו הפופולרית 'יוטיוב' המתגורר בספרד, הורשע כי תיעד עצמו כשהוא מגיש לחסר בית עוגיות 'אוראו' כשהן ממולאות במשחת שיניים •  "תסתכלו על הצד החיובי, זה יעזור לו לנקות את השיניים"

מילא עוגיות 'אוראו' במשחת שיניים והורשע
היוטיובר קנגחואה רן צילום: מתוך חשבון היוטיוב

כוכב רשת הוידאו הפופולרית 'יוטיוב' מספרד ביצע מעשה קונדס מכוער לאדם חסר בית כשמילא עוגיות אוראו עם משחת שיניים והגיש להומלס. ביום שישי האחרון הוא נידון  ל -15 חודשי מאסר בפועל, בנוסף הוא יהיה חייב לשלם 22,300 דולרים לנפגע, כך דיווח האתר "ניו יורק טיימס".

השופט בברצלונה גם אסר על קנגחואה רן - הצעיר עם מעל מיליון מנויים בחשבון היוטיוב שלו, להשתמש בחשבונות השונים שברשותו בשלל הרשתות החברתיות למשך חמש שנים. הצעיר בן ה-20, נולד בסין, אבל גר בברצלונה במשך רוב חייו. הוא אינו צפוי לרצות עונש מאסר בפועל, כיוון שהחוק הספרדי בדרך כלל מוותר על עונשי מאסר לעבריינים בפעם הראשונה, אם ביצעו פשעים לא אלימים.

הצעיר לא התחרט על המעשה, אך בכל זאת לאחר סערה גדולה הוא הסיר את הסרטון מהיוטיוב. בסרטון נראה הצעיר נותן להומלס עוגיות 'אוראו' המפורסמות עם הקרם וניל בין העוגיות. לאחר שההומלס אכל מהם, הוא הקיא במקום, כשהצעיר מעלה את התיעוד למיליון המנויים שלו, שם הוא תועד נותן להומלס גם שטר של 20 אירו כ"תרומה".

המעשה אירע לפני שנתיים, אך בסוף השבוע הגיע גזר הדין של הצעיר, שידוע כפרובוקטור, ועורר בעבר סערות על תיעודים שונים שהוא פרסם.

בלי בושה נשמע הצעיר אומר בתיעוד, "אני אולי הלכתי רחוק מדי עם המעשה, אבל תסתכלו על הצד החיובי, זה יעזור לו לנקות את השיניים", הוא אמר, "אני חושב שהוא לא ניקה אותם מאז שהוא נעשה עני."

בית המשפט בברצלונה לא מצא את המעשה כהומור ומצא את רן אשם בהתעללות של חסר הבית.

ההומלס, יליד רומניה, אשר ברח מארצו עקב המשטר הקומוניסטי בשנות ה-80, והוא אושפז לאחר מכן במוסד לחולי נפש. לדבריו: "הוא מעולם לא הושפל בצורה כל כך גרועה בעת שהוא מתגורר ברחוב," כך דיווח העיתון 'אל פאיס' הספרדי.

רן הצעיר ניסה לכפר על התנהגותו בכך שצילם סרטון המשך שבו הוא מבקר את ההומלס שוב ומציע לו 20 יורו נוספים, רן עשה ביקור שלישי לאחר מכן, והציע לבתו של האיש 300 יורו כדי למנוע ממנה להגיש תביעה, כך על פי המשטרה הספרדית.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד