י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ללא בושה

הרדימה את הקשיש ויצאה לקניות על חשבונו

ללא בושה: תושבת פתח תקווה חשודה כי הרדימה קשיש עיוור עם חומר הרדמה ויצאה למסע קניות על חשבונו • על פי החשד היא הצליחה לגנוב מהקשיש עשרות אלפי שקלים

הרדימה את הקשיש ויצאה לקניות על חשבונו
קשיש. אילוסטרציה צילום: pixabay

בת 50 תושבת פתח תקווה שנחשדה כי קשרה קשר אישי לפני כשנתיים עם קשיש עיוור בן 83, ניצלה את תמימותו, הוציאה ממנו עשרות אלפי שקלים תוך מצג שהיא אמורה לרשת מיליונים.

מדובר בחקירת משטרה שהגיעה לסיומה ופרטיה הועברו לפרקליטות על מנת שאלו יגישו נגדה כתב אישום. האישה נחקרה גם בחשד כי יחד עם חברתה, בת 60 מפתח תקווה שהתחזתה לעורכת דין, הציגה בפני הקשיש מסמך הנחזה להיראות כ"תצהיר".

במסמך "התחייבה" התחייבה לשלם לו שני מיליון ש"ח לאחר ש"כספי הירושה" שלה ישוחררו מחשבונה ועד אז הוציאה מהקשיש עוד 28,500 ש"ח במזומן בטענה שהכסף נדרש לשחרור כספיה מהחשבון.

בחקירה עלה כי האישה ביקשה מהקשיש שישמש לה אפוטרופוס מאחר והיא סומכת עליו שישמור לה על 12 מיליון ש"ח שהיא אמורה לקבל בירושה.

בחקירה עלה כי האישה נהגה להגיע לביתו של הקשיש בנתניה, ולאורך תקופה נהגה להוציא ממנו בתואנות שונות סכומי כסף שהצטברו ל-40 אלף ש"ח במזומן.

במועד אחר, הגיעה החשודה לביתו של הקשיש מלווה בבתה ואמרה לו שהיא רוצה לשתות אתו קפה. בחקירה עלה כי בתה של החשודה הכינה לאמה ולקשיש קפה, והחשודה שמה בכוסו של הקשיש חומר הרדמה. זמן קצר לאחר מכן איבד הקשיש את הכרתו במקלחת.

בחקירת המשטרה עלה כי האישה ניגשה לארנקו של הקשיש, נטלה את כרטיס האשראי שלו, הותירה אותו במקלחת חסר הכרה ויצאה למסע קניות בסך 7,401 ש"ח.

בנו של הקשיש שהגיע לביתו, מצא אותו במקלחת חסר הכרה והזעיק אמבולנס שפינה אותו לטיפול רפואי בבית החולים לניאדו, שם אושפז במשך עשרה ימים.

החשודה נחקרה בחשד לשורה של עבירות, לרבות שימוש במסמך מזויף, התחזות כאחר, קבלת דבר במרמה, רשלנות, גניבת כרטיס חיוב והונאה בכרטיס חיוב. תיק החקירה הועבר להמשך טיפול הפרקליטות.

קשיש שוד גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד