י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בשידור חי

כך הפתיע משה חבושה את המעריץ הסעודי

מאזיני רדיו 'קול חי' הופתעו לשמוע בשידור צעיר סעודי שסיפר על תמיכתו בישראל ובנתניהו ואף שוחח עם הפייטן האהוב עליו ששר איתו 'קא ריבון' | האזינו

כך הפתיע משה חבושה את המעריץ הסעודי
טוקר וסעוד צילום: באדיבות המצלם

הצעיר הסעודי שעלה לכותרות בעקבות תמיכתו בראש הממשלה בנימין נתניהו, עלה לשידור בתוכניתו של מנחם טוקר ברדיו 'קול חי' והופתע לשמוע מעבר לקו את מושא הערצתו המוזיקלי.

נתניהו פרסם תיעוד שמחמד העלה בטוויטר, שם דיבר על תמיכתו בישראל ובראש הממשלה. "אני צייצתי מלא ציוצים בעד ישראל, וערבי ישראלי אחד כתב לי שאני בכלל לא אמיתי, אז החלטתי לפרסם סרטון שלי, שיראו שאני אמיתי, והתגובות היו חצויות, הרבה מאד תמיכה, לצד הרבה ביקורת נגדי".

הצעיר הסעודי אמר בשידור חי למאזינים, "למדתי עברית בגלל שראיתי את הרב אמנון יצחק, והוא מדבר באותו מבטא שלי. אני מכיר את הרב משה חבושה, אני מאד אוהב אותו, וגם דוד ריאחי, אני אוהב את ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא ראש ממשלה גדול, כל העולם אוהב אותו, והוא יכול להביא שלום, אנחנו אוהבים את ישראל, אני אוהב את היהודים, ואפשר לעשות שלום".

מנחם טוקר הפתיע את הצעיר הסעודי, והעלה לשידור את הפייטן משה חבושה, אותו הוא מרבה לשמוע ואף מתגאה בכך.

הצעיר הסעודי התרגש לדבר עם משה חבושה, ואמר לו שהוא אוהב לשמוע אות. השיחה ביניהם התנהלה בערבית, כשהשדרן מנחם טוקר ומשה חבושה מתרגמים למאזינים את הדברים.

טוקר אמר לצעיר הסעודי, "זה רדיו קול חי, לא אל ג'זירה".

משה חבושה שיתף את המאזינים, "הוא אמר לי שיש קבוצה גדולה מאד של סעודים שמאזינים לי, הם אוהבים מאד את הארץ שלנו, הם מקשיבים לכל הזמרים הישראלים".

הסעודי הצעיר שר יחד עם משה חבושה בשידור חי את הפיוט של שבת, "יָהּ רִבּוֹן עָלַם וְעַלְמַיָּא אַנְתְּ הוּא מַלְכָּא מֶלֶךְ מַלְכַיָּא".

יָהּ רִבּון עָלַם וְעָלְמַיָּא
אַנְתְּ הוּא מַלְכָּא מֶלֶךְ מַלְכַיָּא
עובַד גְּבוּרְתֵּךְ וְתִמְהַיָּא
שְׁפַר קָדָמָךְ לְהַחֲוַיָּא.

סעודיה משה חבושה שדרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד