י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"הפשע המושלם"

השוטרים היו המומים ממבריחי הסמים • צפו

קבוצת סוחרי סמים מספרד הגתה את הפשע המושלם - הברחת כמות גדולה של קוקאין בתוך סלעים שיוצרו במיוחד לצורך כך. המשטרה עלתה עליהם עוד בשלבי התכנון ועקבה אחריהם עד לרגע האמת • צפו בתיעוד המדהים

השוטרים היו המומים ממבריחי הסמים • צפו
תפיסת משלוח סמים, אילוסטרציה צילום: רויטרס

המשטרה בספרד תפסה כמעט טון קוקאין: הסמים נמצאו מוסתרים בתוך סלעים מלאכותיים שיוצרו במיוחד ועוצבו עבור הברחת הסמים. אחד עשר בני אדם נעצרו.

יחד עם התיעוד יוצא דופן של כמות הסמים שהוסלקה בצורה הייחודית, פרסמה משטרת ספרד, כי החקירה הסמויה החלה לפני למעלה משנה, ותחילתה, כאשר בלשי משטרת ספרד החלו שמים לב לפגישות בין סוחרי סמים ידועים לבין אנשים שקשורים עם חברה שמייצרת אבני בניה בתצורות שונות. 

השוטרים שהחלו בחקירה הסמויה, עקבו אחר משלוח אבנים שהגיע מאקוודור בתוך שתיים עשרה מכולות של אבנים, בעלות משקל כולל משוער של 188,000 ק"ג.

במשטרה הדגישו, כי אזור התעשייה שבו נמצא האתר עם האבנים, הוא מקום הידוע כשמשמש קרטלי סמים מדרום אמריקה.

כשני טון קוקאין שניסו לבריח בתוך אבנים וסלעים

לאחר שהמשלוח החשוד עבר דרך קולומביה, עגנה הספינה בנמל הראשי של ברצלונה ומשם האבנים הועברו לעיר סרגוסה ולבסוף הגיע המשלוח הייחודי למחסן תעשייתי בהומינס, מדריד.

המשטרה שעקבה אחר המשלוח מקרוב, הפתיעה את סוחרי הסמים, וביצעה את המעצרים בדיוק בזמן שקבוצת המבריחים, שהייתה בטוחה שביצעה את הפשע המושלם, פעלה במרץ כדי להוציא את הסמים מן האבנים. הם ראו את סוחרי הסמים מנפצים עם פטיש כבד את הסלעים המלאכותיים. 

לתדהמתם, מצאו השוטרים לאחר עמל רב כ-785 חבילות של קוקאין מוסתרות בתוך האבנים.

הברחת קוקאין משטרת גבולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד