י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סוער ב'איחוד הימין'

הרב רפי פרץ דורש להתמנות לתפקיד שר החינוך; סמוטריץ' תוקף

לא שקט ב'איחוד מפלגות הימין': הערב נודע, כי הרב רפי פרץ יו"ר 'הבית היהודי', דורש לעצמו את תפקיד שר החינוך, בניגוד לסיכום המוקדם עם סמוטריץ' כי לו זכות ראשונים בחלוקת התפקידים • 'הבית היהודי': "לא ברור למה סמוטריץ', איתו הלכנו כתף אל כתף, בוחר לתקוף את רוה"מ"

הרב רפי פרץ דורש להתמנות לתפקיד שר החינוך; סמוטריץ' תוקף
הרב פרץ וסמוטריץ' צילום: פלאש 90

בניגוד להסכם שנחתם בין הרב רפי פרץ לבצלאל סמוטריץ׳ ובו הוסכם כי סמוטריץ' שהוצב המקום השני יקבל את התפקיד הראשון בחשיבותו, ב'בית היהודי' מודיעים הערב, כי הרב פרץ צפוי לקחת לידיו את תפקיד שר החינוך בלי להתחשב בסיכום המוקדם עם סמוטריץ'.

גורמים במפלגת 'הבית היהודי', ענו הערב לטענתו של סמוטריץ', כי על פרץ לא להתמנות לשר אלא אם סמוטריץ' יתמנה ואמרו כי "יושב ראש 'הבית היהודי' הרב רפי פרץ מקבל את תיק החינוך כמו שדרש לאורך כל תקופת המו"מ. הבחירה הראשונה היא של רוה"מ והוא במפורש הציע לפרץ את תיק החינוך מהסיבה שהוא רואה בפרץ את מנהיג הציונות הדתית".

לטענתם, "ראש הממשלה נותן אמון מלא ביו"ר 'הבית היהודי' להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. כמחליפו של נפתלי בנט בהנהגת הציונות הדתית. ראוי שלקראת המו"מ הקואליציוני שיערך מיד לאחר הבחירות הקרובות נפיק לקחים".

"לא ברור למה סמוטריץ', איתו הלכנו כתף אל כתף לאורך כל המו"מ, בוחר לתקוף את רוה"מ במקום להסיק מסקנות. הציונות הדתית ממשיכה להחזיק בתיק החינוך והחברות בקבינט. זו הייתה המשימה והמשימה הושגה", הוסיפו ותקפו ב'בית היהודי' את שותפם לסיעה.

הבית היהודי בצלאל סמוטריץ הרב רפי פרץ איחוד מפלגות הימין שר החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד