י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בקודש פנימה

בהשתתפות שר התורה • הערב: שידור חי ממעמד קבלת התורה

וַיְהִי קֹלֹת וּבְרָקִים וְעָנָן כָּבֵד עַל הָהָר וְקֹל שֹׁפָר חָזָק מְאֹד וַיֶּחֱרַד כָּל הָעָם • הערב בשידור חי והיסטורי: מעמד קבלת התורה עם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א • מרן שר התורה, המכהן כנשיא שובו, אמר לבני ביתו, כי המשתתפים במעמד המיוחד והתורמים דווקא ביום זה לרשת, יזכו לישועות בכל העניינים, פרנסה, זיווגים, ורפואה שלמה • בסיום המעמד יוזכרו השמות והבקשות לתפילה • האירוע יועבר בשידור חי 

בהשתתפות שר התורה • הערב: שידור חי ממעמד קבלת התורה
הגר"ח קנייבסקי צילום: Aharon Krohn/Flash90

אחרי ההתגייסות הנרחבת של רבבות בעם ישראל בארץ ובעולם לטובת רשת "שובו", יתקיים הערב בשעה 9:00, מעמד נורא הוד של קבלת התורה, יחד עם נשיא הרשת, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, ואלפי תלמידים והוריהם, שיתכנסו יחד למעמד שטרם היה כמותו.

למסירת שמות למעמד המיוחד הכנסו>>>

התרגשות רבה נרשמה בקרב התלמידים והוריהם, שחלקם יזכו לראשונה להיחשף לדמותו של מי שמייצג בדורנו יותר מכל, את התורה הקדושה ולומדיה. במסגרת המעמד המיוחד, שכונס לבקשת מרן שר התורה שליט"א, הציבור יתעורר בתשובה, יקבל על עצמם המשתתפים את עול התורה הקדושה, ויתקיימו תפילות שיבקיעו שערי שמיים, בזמן המסוגל ביותר, ימים ספורים לפני חג מתן תורה.

כבר לפני המעמד מרן שר התורה אמר לבני ביתו, כי המשתתפים במעמד המיוחד בזמן המסוגל, יזכו לישועות בכל העניינים. זיווגים, זרע של קיימא, נחת מהצאצאים, פרנה וכל מילי דמיטב.

בשבוע שעבר הסתיימה המגבית להצלת רשת "שובו", להצלת ילדי ישראל משמד רוחני, מגבית שלוותה באופן צמוד על ידי מרנן ורבנן שליט"א ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, שהמוסדות של "שובו" יקרים לליבו והוא מלווה לאורך שנים את הפעילות הענפה של המוסדות לקירוב משפחות בישראל לאביהם שבשמים.

למסירת שמות למעמד המיוחד הכנסו>>>

כזכור, במכתב התמיכה במגבית לטובת הצלת רשת "שובו" מרן שליט"א האציל מברכותיו על התורמים והמסייעים, וחתם על קריאת הקודש המופלאה, בה נכתב כי "מובטחנו כדבר פשוט וברור ולמעלה מכל ספק, כי בשכר זאת יתברכו כל התומכים והמסייעים אף הם במדה כנגד מדה, ויזכו לשמחה בביתם לתקופת השנה".

בסיום המעמד הקדוש, יוזכרו השמות והבקשות לתפילה ולישועה.  למסירת שמות למעמד המיוחד הכנסו>>> או חייג *4905

שובו שבועות קבלת התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד