1. עמוד הבית
  2. בחצרות
  3. בחצרות חסידים

הצצה: השיאים שנשברו במצ'ינג של ויז'ניץ

מאה תרומות בשנייה: 52 מיליון ₪ ב-36 שעות ו-70,000 תורמים • קמפיין 'תנו לבבכם' של ויז'ניץ שבר את כל השיאים שנרשמו עד כה ב"טרנד המצ'ינגים" • כל הפרטים

משה ויסברג, ג' סיון תשע"ט 06/06/2019 12:23

מאה תרומות בשניה אברכים מתרימים במצ'ינג של ויז'ניץ אברכים מתרימים במצ'ינג של ויז'ניץ צילום: שוקי לרר

קשה היה לפספס במהלך השבוע החולף את קמפיין 'תנו לבבכם' של חסידות ויז'ניץ ברחוב החרדי ובכלל. עם יעד שאפתני של 44 מיליון ₪, רעל בעיניים, תכנון מוקפד וגם התעלמות מהקנטות שונות (שוב מאצ'ינג???) הוכיחו אנשי החסידות שההספדים לגיוס ההמונים היו מוקדמים מידי.

52 מיליון ₪ - זהו סכום העתק שגייסו אנשי החסידות בתוך 36 שעות בלבד. ממוצע של למעלה מ-1.4 מיליון ₪ בכל שעה. מדהים. יצוין כי מדובר ב-8 מיליון שקלים מעבר ליעד הראשוני של הקמפיין שעמד על 44 מיליון ₪.

הלאה, ברגעי השיא של הקמפיין, השעות האחרונות שלו, הגיע היקף התרומות למאה תרומות לשניה (!). מי שהובילו בפועל לגיוס סכום העתק הזה הם יותר מ-4500 מתרימים וקרוב ל-70,000 תורמים. וכן, גם המספרים הללו הם תקדימיים בז'אנר.

כאמור, כל המספרים של קמפיין 'תנו לבבכם' של ויז'ניץ הם הגבוהים ביותר שהושגו עד כה במגה ושיטפון המצ'ינגים שנערכו במגזר החרדי מאז פרוץ התופעה לחיינו. בשום קמפיין לא הושג סכום כל כך גדול בפרק זמן כל כך קצר ובהשתתפות כל כך הרבה תורמים ומתרימים.

בחברת קוזמאצ' שדרכה התבצעה ההתרמה הגדולה חולקים שבחים להתנהלות של הנהלת ויז'ניץ וכן של משרד הפרסום הגדול 'שחור לבן' שהפיק את כל הקמפיין הפרסומי. "המספרים מדברים בעד עצמם. הוכח שבהיערכות נכונה וחלוקת עבודה ברורה אפשר לעמוד בכל יעד בכל נקודת זמן", אומר מנכ"ל קוזמאצ' ג'וסף בורנשטיין ל'בחדרי חרדים'.

לדבריו, "אנחנו נערכנו לקמפיין הזה במשך שבועות ארוכים, כשמהרגע הראשון הבחנו בהתנהלות הרצינית וממוקדת המטרה של כל הגורמים שנטלו בו חלק. המספרים הפנומנלים שהושגו מספרים בסופו של דבר גם את הסיפור הזה".

האסטרטג קיוי הס מ'שחור ולבן' עם המשב"ק של האדמו"ר מויז'ניץ הרב בן ציון שטנגר

מערך ההתרמה הופעל על ידי כ-4,500 מתרימים בני החסידות וידידיה, שפעלו מחפ"קים שהוקמו בכל רחבי הארץ והעולם, כשעל המלאכה מנצחים עסקני החסידות מהחפ"ק הראשי בבני ברק בניצוחם של ראשי צוות ההיגוי של בית ויזניץ הרב יעקב שטרן מבעלי פרסום מימד, הרב שלמה יצחק רוזנשטיין והרב יהושע מנדל, סגרה"ע ב"ב . חפ"קים הוקמו גם באנטוורפען שבבלגיה, במונסי, בארא פארק וויליאמסבורג שבניו יורק, בליקווד שבניו ג'רזי, בלונדון, במנצ'סטר ובווסטקליף שבבריטניה, בציריך שבשוויץ, בווינה, במונטריאל ובטורונטו שבקנדה.

במוסדות ויז'ניץ ביקשו להודות לחברת הפרסום והאסטרטגיה 'שחור ולבן', לקיוי הס שותף במשרד שניצח על האסטרטגיה והתווה ובנה את הקו הפרסומי ולכל צוות המשרד שליוו את הקמפיין הענק והביאו את דבר המגבית לכל בית בישראל. עוד הודו לחברת קוזמאצ' שדרכה התקבלו התרומות ושליוותה לכל אורך הדרך. אך בעיקר מציניים לשבח את עשרות אלפי אנשים שלקחו חלק בבניית בית המדרש, שזכו לברכתו של האדמו"ר שליט"א.

מנכ"ל איגוד מוסדות ויז'ניץ ומוביל הפרויקט הענק של בנין בית ויז'ניץ, הרב ישעיה יעקב ורטהיימר הודה בשעות הקטנות של הלילה נרגשות לאלפי החסידים מהארץ ומהעולם שנרתמו להצלחת המגבית, ולקרוב ל-70,000 התורמים שהפכו לשותפים לממלכת התורה והחסידות ונשיאה האדמו"ר שליט"א.

מנהלי החסידות מציינים לשבח את חברת קוזמאצ׳ שתכננה את הכל משלב הרעיון ועד הביצוע המושלם בשטח, כשהעמידה צוות מסור שהצליח בכינוסי רתימה רבים להסביר לאלפי החסידים את המשימה שעמדה לפניהם, ובעיקר נתנה להם כלים מקצועיים לגיוס מוצלח. התכנית של קוזמאצ׳ לגיוס המונים הוכחה כמתכון מנצח. כמו כן, הם מציינים לשבח את ישראל מרנשטיין, האסטרטג החסידי של קוזמאצ׳, האיש שהוביל את הקמפיין ביד רמה.

קיוי הס, אסטרטג ושותף ב'שחור ולבן' אמר כי, "נערכנו לקמפיין הזה במשך שבועות ארוכים, כשמהרגע הראשון הבחנו בהתנהלות הרצינית וממוקדת המטרה של כל הגורמים שנטלו בו חלק". עוד מציין הס כי, "אי אפשר להתעלם מכך שמרן האדמו"ר נטל על כתפיו את עול המגבית האדירה הזו להשלמת בניין דורות כאשר כלל ישראל השיב לו באהבה חסרת תקדים כפי ששיערנו לכל אורך הדרך ובכל שלבי המגבית הייחודית הזו בה היו שותפים מרנן ורבנן גדולי ישראל מכל העדות והחוגים באופן מרהיב ומעורר השתאות. המערכת הזו ללא כל ספק, עשתה היסטוריה".

מנכ"ל קוזמאצ' יחד עם מנכ"ל איגוד מוסדות ויז'ניץ ישעיה יענקל ורטהיימר ומנהל הקמפיין ישראל שטנגר.





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
  1. חשוב שכל שקל ילך לצרכי הצדקה שהתכוונו התורמים  (ל”ת)


    • זה יעבור לך, ואם לא, בסוף יאשפזו אותך, (ל”ת)

      יחיאל

  2. מנהל הקמפיין  


  3. אינני חסיד ויזניץ, אך נ"ל שהשם הטוב של האדמו"ר בעולם כצדיק אמיתי עם מדות נפלאות עזרו הרבה.  (ל”ת)

    חסיד שפוי

    • עקבתא דמשיחא חוצפא ישגי 


    • זה היה הכייס שעיו הלכו וז מה ששיווקו 


  4. ההצלחה בזכות תפילת אחיו הקדוש במירון  (ל”ת)


  5. אני ליטאי וגם זכיתי להשתתף  

    לטאי

  6. מה תעשה אני לא מאמין  

    תמים

  7. זה ההבדל לאדמורי''ם שהעויילם מחזיק מהם לאלה שלא!!!!!  

    אכן כן

    • לא יעזור לכם כלום 

      דוד לייב

  8. לא מאמין לאף נתון. כל עולם המאצ'ינג שקר אחד גדול  (ל”ת)

    אזרח

  9. ההתרמה  

    מנחם

  10. המטרה לא מקדשת  

    חרדי

    • כמה שזה נכון ...וחבל! לדעתי יש בעיה הלכתית קשה עם כל עניין המצ'נג (ל”ת)


    • מסכים (ל”ת)


    • צודק במאה אחוז 

      חיים מאיר ויזניצר

    • אף אחד 

      יוני

    • אל תתחרט כי אתה מפסיד בזה את המצוה, שזה נצח נצחים, ויפה שעה אחת בעולם הבא מכל חיי העולם הזה. (ל”ת)

      רבינו

    • אדרבה, שיוציאו ממך קצת כסף לצדקה, והרי אין מלוין לאדם אל בית עולמו כי אם צדקה ומעשים טובים 

      יוסי

    • צודק 


  11. ח ח ח  

    חיים

    • תגובה של חמוץ! (ל”ת)

      ליטאי

    • הרב אידלשטין "עיני העדה" (ל”ת)


    • איה מידת הוותרנות 


  12. בקרוב לא נראה יותר קבצנים בבתי הכנסת וברחובות.  

    שריר

  13. אשרנו  

    צבי

    • אם לא הוורטיהמר הזה היו עושים כסף כפול 

      ננהבס

  14. הכח של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א שה' יאריך שנותיו בטוב ובנעימים  (ל”ת)

    מזיבוז וילנאי

  15. אני לא רוצה לרדת על אנשים אבל בואו נעבור על התגובות ונ נסה להבין למה לא מפרגנים  

    חסיד

    • פילוח