ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

האם לאייפד החדש יש בעיית התחממות יתר?

בדיקה של אתר Tweakers.net מראה כי האייפד החדש פועל בטמפרטורה גבוהה ב-5.5 מעלות צלזיוס מאייפד 2; לא ברור האם זו בעיה ייחודית לאייפד החדש, כיוון שגם דורות קודמים סבלו מהתחממות יתר לסירוגין

האם לאייפד החדש יש בעיית התחממות יתר?



לאחר שכמה גולשים התלוננו על בעיה של התחממות יתר באייפד החדש, החליט אתר Tweakers.net לבחון האם הטמפרטורות באייפד החדש אכן גבוהות יותר לעומת אייפד 2. האתר לקח אייפד חדש והציב אותו לצד אייפד 2, וצילם את שניהם במצלמת אינפרא-אדום. התוצאות העידו כי האייפד החדש פועל בטמפרטורה הגבוהה ב-10 מעלות פרנהייט (5.5 מעלות צלזיוס) לעומת אייפד 2. להערכת האתר, הסיבה לכך היא המעבד הגרפי המשופר של האייפד החדש.

האייפד החדש משלב סוללה גדולה יותר ומעבד מהיר וגדול יותר - הבדלים משמעותיים לעומת אייפד 2, שיכולים לגרום להתחממות. וכמו כל המוצרים הניידים של אפל, אין לו מאוורר. עובד בחנות אפל בלוס אנג'לס, אישר ל-CNET כי האייפד החדש מתחמם יותר מאייפד 2, וייחס זאת לסוללה. טווח הפעולה של המכשיר מצויין במפרט של האייפד החדש כאפס עד 35 מעלות צלזיוס. בבדיקה של אתר Tweakers.net, עבד האייפד החדש בטמפרטורה של כ-33 מעלות צלזיוס, בטווח המותר של המכשיר, כלומר, אין מדובר בהתחממות יתר.

האם לאייפד החדש יש בעיית התחממות יתר?

אתמול פורסם כי תחממות היתה בעיה גם בדורות הקודמים של האייפד, אך לפי אתר CNET, יתכן כי לאייפד החדש יש בעיית התחממות מיוחדת.

לפי דיווחים בפורומים, הבעיה היא נקודת חום בפינת האייפד. במקרים החמורים ביותר, לפי דיווח באתר NextWeb, האייפד כבה ומציג הודעה: "האייפד צריך להתקרר". עם זאת, תופעה זו מאוד נדירה, והמשתמש היחיד שדיווח עליה השתמש באייפד בשמש ישירה - וזה יכול לגרום לבעיות בכל מכשיר אלקטרוני.

האייפד החדש משלב סוללה גדולה יותר ומעבד מהיר וגדול יותר - הבדלים משמעותיים לעומת אייפד 2, שיכולים לגרום להתחממות. וכמו כל המוצרים הניידים של אפל, אין לו מאוורר. עובד בחנות אפל בלוס אנג'לס, אישר ל-CNET כי האייפד החדש מתחמם יותר מאייפד 2, וייחס זאת לסוללה. טווח הפעולה של המכשיר מצויין במפרט של האייפד החדש כאפס עד 35 מעלות צלזיוס.
אייפד התחממות מכשיר אפל בעיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד