י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מפתיע

הכוכב החילוני חשף: "התחתנתי עם ד' בבות"

טל מוסרי, הכוכב שאהוד על ילדי ישראל, מתגאה בכך שקורא לילדים לבוא לבית הכנסת בחג השבועות כדי לשמוע את עשרת הדברות ואיננו נרתע מקריאות ה'הדתה' | וגם: כך התחתן כמנהג חב"ד

הכוכב החילוני חשף: "התחתנתי עם ד' בבות"
טל מוסרי צילום: משה שי / פלאש 90


קמפיין מטעם חב"ד קורא לילדים שאינם שומרים תורה ומצוות לשמוע את עשרת הדיברות בחג השבועות, בהתאם להוראתו של הרבי מליובאוויטש זיע"א. מוביל הקמפיין הוא כוכב הילדים טל מוסרי, שמגלה בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי כשצעד לחופה ניגנו ברקע לא פחות מאשר ניגון 'ארבע בבות' של לאדמו"ר הזקן - בעל התניא זי"ע.

מוסרי מתייחס למתקפות מצד אינטרסנטים נגד הפצת יהדות בקרב ילדים. "אני זוכה למצווה גדולה לזכות עם ישראל, חילונים ודתיים שיבואו לשמוע את עשרת הדיברות, לא משנה אם אנחנו דתיים או לא, זה חג מהמרגשים שיש, מהחשובים שיש".

"חב"ד גייסו אותי לקמפיין, אני עושה את זה בהתנדבות", אומר כוכב הילדים. "אפשר לעשות דברים חשובים לעם ישראל, למסורת ישראל בלי פוליטיקה, חשוב לי להגיד את זה, גם כאבא לשלושה ילדים חשוב לי, ילדים תמיד היו חלק מחגי ישראל, הם מחפשים את האפיקומן בליל הסדר, הם משתתפים פעילים, בשבועות אנחנו רוצים שיבואו עם ההורים שלהם לשמוע את עשרת הדיברות".

מוסרי מדבר על החשיבות להעביר את המסורת היהודית לדור הבא. "אני חושב שלילדים יש חשיבות גדולה, אנחנו חייבים להעביר להם, כמו שיש מצווה גדולה של לשמוע תקיעת שופר, יום הכיפורים, כך יש לנו הזדמנות ללכת לבית הכנסת לשמוע ביום ראשון את עשרת הדיברות".

"אני נרתם לדבר הזה דווקא כחילוני", משתף מוסרי בגאווה. "אני מרגיש יהודי בכל רמ"ח איברי, אני גאה בזה, אני קורא לילדים ולהורים החילונים להגיע לבית הכנסת. אני זוכר כילד בבית כנסת, אירוע מאד מרגש, עשרת הדיברות מה יותר חשוב מזה, מה יותר פשוט מזה".

לקראת סיום הראיון, חושף כוכב הילדים הפופולארי כי נישא לרעייתו באירוע שנראה היה חסידי למדי. "אני את החתונה שלי ב-2005 עשיתי כמנהג חב"ד, עם הניגון ארבע בבות", הוא מספר.

אני שומע את עשרת הדיברות עם חבר טוב שלי חסיד חב"ד, אני חושב שצריך לשמוע את המתנה הזאת מאלוקים, אני רוצה להגיד שהיהדות היא דבר גדול מכל פוליטיקה, וצריך לתת ליהדות את העוצמה ואת האהבה לכולם

ארבע בבות עשרת הדברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד