י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

זוהרת, נוצצת, ומאופרת בשמחה שלך

מזל טוב מזל טוב, עונת השמחות התחילה ואיתה חלום האיפור המושלם, איפור לאירוע הוא לא רק  בחירה של גוונים או מראה מחמיא אלה גם בחירה נכונה של פורמולות שישארו יפות ורעננות גם בסיום הערב בדיוק כמו בראשיתו, כמו כל איפור, באיפור ערב – אנו רוצות להקפיד על טוטאל לוק מוקפד של איפור-שיער-לבוש. מוצרי האיפור העמידים של אסתי לאודר יהפכו כל אירוע לשמחה אמיתית

זוהרת, נוצצת, ומאופרת בשמחה שלך

דפנה קינקס, מנהלת ההדרכה של קבוצת אסתי לאודר ישראל עם טיפים לאיפור עמיד

 

  • כדי להפוך את הצללית לעמידה :
  • הניחי מעט קונסילר על בסיס העין (עפעף תחתון). בחרי את הצללית הרצויה  והניחי בטפיחות על הקונסילר. השילוב של הקונסילר והצללית יעניק עמידות למשך שעות רבות. למחמירות שביניכן ניתן לטפוח גם עם כרית פודרה מעל הצללית והקונסילר.
  • הניחי מעט מקרם העיניים על  בסיס העין (עפעף תחתון). בחרי עפרון בגוון כהה , והניחי אותו בצורת אייליינר. כעת טשטשי את העיפרון כלפי מעלה. לאחת מכן יש לקחת מברשת או ספוג ולטשטש עד מיזוג ה
  • כדי להגביר את עמידות הצלליות ולמנוע מהן להיכנס לקפלים הקטנים של העפעף, השתמשי בפריימר צלליות. מורחים אותו על כל שטח העפעף העליון, עד הגבה וגם מתחת לעפעף התחתון, מחכים 5 דקות וממשיכים באיפור העיניים כרגיל. עיפרון עם העפעף התחתון. בשלב האחרון בחרי צללית בגוון תואם והניחי על העפעף.

 

  • עמידות שפתון :
  • על מנת לשמור על עמידות השפתון כשהוא על השפתיים כדאי למלא אותן לפני מריחת השפתון בתוחם שפתיים (לא רק מסביב, על כל השפתיים), מה שיסיע לשפתון להחזיק מעמד יותר זמן, אלא אם כן הוא מסוג מעולה במיוחד ואז אין צורך בכך.

 

  • דרך נוספת הינה לאחר תיחום השפתיים בעפרון שפתיים, מרחי את השפתון, הניחי על גבי השפתיים טישיו מופרד, כלומר, רק חלק אחד ואז במברשת גדולה, טבולה בפודרה אבקתית שקופה, תני מכות קטנות על מנת לקבע את השפתון. חלקקי פודרה יעברו לשפתון ובכך יקבעו אותו. ניתן לאחר מכן לחזור על פעולת הנחת השפתון שוב על מנת לחזק את פיגמנט הצבע .

 

  • עמידות מייק אפ :
  • כל מנת לוודא כי המייק אפ יישב על עורך במהלך כל היום או הערב יש ראשית לוודא כי המייק אפ מתאים לסוג עורך. כמו כן יש לבצע הכנה נכונה של העור מבחינת טיפוח . בכלל חשוב מאוד לבחור מוצרי איפור שמתאימים לסוג העור: למשל, מייק אפ נטול שומן למי שיש לה עור שומני או מעורב, שימנע את הברקת הפנים לאחר האיפור שיוצרת מראה לא אסתטי ומועד לנזילות ומריחות בלתי רצויות או לחילופין מייק אפ רווי בלחוות לעור יבש / או בעל קמטים וקימטוטים מרובים .
  • לאחר שגרת הטיפוח, הניחי פריימר מאט על הפנים. בחרי מייק אפ על בסיס מים, והניחי שכבה דקה על כל הפנים בטפיחות. ההיגיון אומר שככל שהטקסטורה קלה, ומימית יותר היא לא תכביד על העור ותישאר זמן רב יותר. להשלמת הלוק סיימי במעט ברונזר.

בעיקרון, יש למרוח את הפריימר לאחר קרם הלחות, אבל מי שיש לה עור שומני או מעורב יכולה להשתמש בפריימר במקום קרם הלחות הקבוע שלה במידה והיא רוצה לקבל מייק אפ עמיד ( אך מומלץ לא לעשות זאת כדרך קבע )

 

  • אחרי שמרחת מייק אפ, שכבה דקה של פודרה בגוון זהה למייק או פודרה שקופה (דחוסה או בתפזורת) תקבע את המייק אפ ותשיג מראה אחיד ועמיד לאורך זמן.
  • בסיום הנחת האיפור או במהלך היום ניתן לקבע / לרענן את האיפור על יד התזת ספריי מקבע המעניק מראה חלק לפנים ומונע ברק שומני ואף מונע את שקיעת האיפור לנקבוביות ולקמטוטים בעור וכל אלה ללא תחושת יובש כלל.

 

 

להישאר מאופרת גם בריקודים

 

נטע סקלי, סניור ארטיסט מאק מגישה  כמה טיפים להצלחה:

טיפ מספר אחד – בחרי כפוקוס לאיפור עיניים או שפתיים

התמקדות באלמנט אחד בפנים והבלטתו יוצרת מראה מודרני וברור אשר אינו עמוס מדי. כיצד לבחור פוקוס לפנים? חשבי על מה אנשים מחמיאים לך יותר.

במידה ובחרת בשפתיים, תרצי לבחור בצבע עז ובוהק – אדום קלאסי, פוקסיה, כתום ניאון או סגול עז ייצרו אמירה מקורית וטרנדית.

אם בחרת בעיניים, צרי מראה חזק בעזרת ליינר, צלליות ומסקרה.

חשבי גם על התחושה אשר היית רוצה שהלוק השלם שלך ישדר – מתוחכם, נועז, תמים, שובב ובהתאם בחרי את האיפור.

שימי לב כי התמקדות באזור אחד בפנים באיפור אין משמעו העדרו מכל אזור אחר. על מנת להשיג מראה מאוזן ושלם יש לטפל גם באזורי הפנים האחרים כדי שייראו מושלמים אך לא מודגשים.

 

טיפ מספר שתיים – השקיעי במראה העור

מראה עור מושלם יכול להיות חשוב יותר מאיפור העיניים או השפתיים. האתגר הוא לעיתים ליצור מראה עור מושלם אשר ייראה נטול מייק- אפ.

בגילאים אלו לא תמיד יש צורך בשימוש במייק- אפ. במידה ואת סובלת מאקנה או גוון עור אשר אינו אחיד, תרצי לכסות זאת במייק- אפ או קונסילר. כדי לשמור על מראה עור אמיתי, מקמי את החומר באופן אסטרטגי – רק במקומות הזקוקים לאחידות רבה יותר בגוון (בדרך כלל מרכז הפנים). הקפידי על התאמת גוון מושלמת לאזור המחשוף והצוואר. לא בטוחה כיצד להתאים גוון נכון? היכנסי לחנות איפור מקצועית בה ניתן למדוד ולנסות אותו.

 

טיפ מספר שלוש – מתלבטת באיזה מראה איפור לבחור? חקי סלבריטי אשר את אוהבת את מראה

אם את חשה מבולבלת משלל האופציות באיפור, שיער ולבוש, תוכלי לקבל רעיונות מתמונות של סלבריטי שאת אוהבת מאירועי שטיח אדום. אמצי את המראה תוך שאת מתאימה אותו לתווי פנייך. סביר להניח כי מאפר מקצועי איפר אותה. במידה ואת מזמינה שירות איפור מקצועי ליום הפרום, הביאי עמך את התמונה הנבחרת כך שהמאפרת תוכל ליצור אותו עלייך.

 

טיפ מספר ארבע – צרי מראה איפור נוח, מתאים לצילום ועמיד למשך שעות

כדי להרגיש נוח לאורך כל הערב ולא לדאוג לתיקוני איפור, כדאי לדאוג לעשות שימוש באיפור עמיד, כזה המצטיין באחיזה איתנה על העור באמצעות פולימרים ייחודיים. מייק- אפ וקונסילרים העמידים ל-15 שעות, אייליינר או צלליות עמידות ושלל מוצרי שפתיים עמידים, יבטיחו מינימום התעסקות ומקסימום אפקט.

 

טיפ מספר חמש - כמו באופנה כך גם באיפור, אקססוריז מעניינים מחזקים את המראה.

לק, שימר, גלוס, גליטר, ריסים מלאכותיים – כולם משמשים כאקססוריז באיפור בהם ניתן "להלביש" את הפנים ולשדרג את מראה האיפור.

 

טיפ מספר שש – נא לא להתאים את גוון האיפור לגוון הבגדים! אנו לא רוצות ליצור מראה שהוא יותר מדי מתואם. האיפור צריך להתאים לפנייך ולא לבגד. דווקא קונטרסט בין הצבעים השונים במראה מייצר לוק מעניין, צעיר ומתוחכם.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד