י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'מי ברק' החל בתהליך תלת-שנתי להטמעת מערכות דיגיטלית וטכנולוגיות מתקדמות

הטכנולוגיות יתרמו לשיפור השירות לתושב ולייעול מערך התפעול של התאגיד ● מנכ"ל התאגיד דוד צלניק: "התוכנית משלבת התייעלות תהליכית ומובילות טכנולוגית וחוצה את כל מרכיבי הפעילות והגורמים בתאגיד"

'מי ברק' החל בתהליך תלת-שנתי להטמעת מערכות דיגיטלית וטכנולוגיות מתקדמות
מי ברק - טכנולוגיות מתקדמות צילום: יח"צ

תאגיד המים "מי ברק" החל בימים אלו ביישום תהליך אסטרטגי תלת-שנתי, במטרה לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של כלל התהליכים התפעוליים הקיימים בארגון, תוך הטמעת חידושים טכנולוגיים במערכת המים והביוב בבני ברק. בסיום התהלך תוצב מערכת מידע טכנולוגית מתקדמת,  אשר תייעל את תהליכי העבודה ותאפשר אספקת מים וסילוק ביוב לתושבי העיר, בדגש על זיהוי התקלות וטיפול בהן עוד לפני שהתושבים דיווחו עליהן.

ניהול מערכות מים וביוב עירוניות בצורה יעילה ומתקדמת טכנולוגית, הינה חלק משמעותי בתפיסה הכוללת של 'העיר החכמה', העושה שימוש בטכנולוגיות רבות שתורמים מחד לייעול מערך הבקרה והפיקוח תוך זיהוי מקדים של כלל התופעות המתרחשות, ומפחיתות מאידך את עוגמת הנפש שעלולה להיגרם לתושבים אלמלי אותו זיהוי ומענה מקדים. כן תורמות המערכות הטכנולוגיות לשיפור השירות לתושב ולהקטנת העלויות התפעוליות של התאגיד.

בשנים האחרונות חדרו מערכות טכנולוגיות מתקדמות גם אל תחום המים והביוב, כאשר הטכנולוגיות הקיימות כיום מאפשרת מעקב מרחוק ושליטה על כל רכיב ברשת המים והביוב העירונית, והכל כמובן בכפיפות לתקנות ולרגולציות בהם חייב התאגיד לעמוד.

לדברי מנכ"ל תאגיד 'מי ברק' דוד צלניק: "תאגיד מי ברק, הינו  תאגיד מים ייחודי, הפועל בעיר מאתגרת מקצועית והלכתית כבני ברק. התאגיד החל ביישום תכנית אסטרטגית תלת שנתית בכותרת 'מי ברק 2022'. התוכנית משלבת התייעלות תהליכית ומובילות טכנולוגית וחוצה את כל מרכיבי הפעילות והגורמים בתאגיד. התהליך יכלול מיפוי כלל תהליכי העבודה של התאגיד והפיכתם לתהליכים דיגיטליים המנוהלים על ידי מערכת מידע מרכזית  מבוססת מפות, הקמת מערכות ניטור מתקדמות, אבטחת מידע ו-Cyber Security במערכות ההנדסיות, ניהול ושימור ידע בתאגיד, הטמעת תהליכים דיגיטליים לשירות הלקוחות ועוד".

אילן אלתר, מנכ"ל חברת אלתרנט המובילה את מימוש התוכנית האסטרטגית: "תאגיד מי ברק הינו תאגיד המים המתקדם בישראל מבחינת תפישת הניהול וההפעלה שלו. אם עד היום תאגידי מים הסתפקו בשימוש בשרת מפות (GIS) לצורך הצגת שכבות מידע של מערכות המים והביוב הכוללות בין היתר את תוואי הצינורות, שוחות  המים והביוב וכדומה, הרי שתאגיד מי ברק לקח את מכלול נושאי ניהול התאגיד מספר רב של צעדים קדימה על ידי הטמעת מערכת מידע ממוחשבת לניהול שליטה ובקרה כוללת – משלב התכנון, דרך הביצוע ועד לאחזקה תפעולית שוטפת".

מי ברק תאגיד מי ברק טכנולוגיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד