י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יזכה לתמיכת החרדים?

בדרך ללשכה: עורך הדין התברך אצל הגר"ח

שבועי וחצי לפני הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין, הגיע פרקליט הצמרת עו"ד ציון אמיר להתברך במעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי

בדרך ללשכה: עורך הדין התברך אצל הגר"ח
עו"ד ציון אמיר מתברך אצל הגר"ח קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

אלפי עורכי דין יצאו בעוד שבוע וחצי לבחור מי יעמוד בשנים הקרובות בראשות לשכת עורכי הדין. את התפקיד אייש בשנים האחרונות עו"ד אפי נוה שהתפטר מתפקידו לאחר הסתבכות פלילית ומאז ממלא את מקומו עו"ד אבי חימי.

על ראשות הלשכה מתמודדים פרקליט הצמרת עו"ד ציון אמיר, ומי שמשמש כיום כמ"מ ראש הלשכה עו"ד אבי חימי. במסגרת הריצה לתפקיד, הגיע השבוע למעונו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, עו"ד ציון אמיר.

באדיבות המצלם

הגר"ח התבטא כלשונו הקבועה ואמר לעו"ד אמיר "שיהיה לך ברכה והצלחה". עורכי הדין משה מורגנשטרן מדגל התורה ואברימי יוסטמן מאגודת ישראל שליוו את עו"ד אמיר, סיפרו לשר התורה על פעילותו הרבה של עו"ד אמיר למען עולם התורה והישיבות ועל עזרתו הרבה לציבור החרדי.

עו"ד ציון אמיר ידוע כאחד הפרקליטים המובילים בישראל וייצג לקוחות רבים בעולם הפוליטי, לצד בכירים במשק. אמיר נחשב לבעל קשרים טובים ביותר עם ראשי המפלגות החרדיות ואף ייעץ לא פעם בסוגיות רגישות בענייני דת ומדינה. יצויין כי עו"ד אמיר הינו המתמודד המוביל במירוץ לראשות לשכת עורכי הדין זאת לאחר ניתוח נתוני סקרים מקצועיים ובלתי תלויים שנעשו בחודשים האחרונים.

באדיבות המצלם

על פי הסקרים, זוכה עו"ד אמיר לאחוזי תמיכה גבוהים גם בקרב עורכי הדין הדתיים והחרדים המוקירים את פעילותו הרבה למען מסורת ישראל. מבדיקת הנתונים עולה כי עו"ד ציון אמיר נתפס כאדם ישר, אמין ורציני וכמי שיפעל לקדם בתחומים רבים את התחום וידאג לרווחתם של כלל עורכי הדין בישראל.

בימים האחרונים נפגשו עם עו"ד אמיר קבוצות מגוונות של עורכי דתיים וחרדים שהודיעו על תמיכה במועמדותו ליו"ר לשכת עורכי הדין זאת לאור ברכת גדולי הדור.

ציון אמיר הרב חיים קנייבסקי לשכת עורכי הדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד