י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חמש שנים אחרי

עונש כבד הוטל על רוצח מנחם שטארק הי"ד

ארסקין פליקס שבשנת 2014 חטף לצורכי כופר ולאחר מכן רצח את מנחם שטארק הי"ד נידון לעונש מאסר כבד שיכול להגיע עד למאסר עולם

עונש כבד הוטל על רוצח מנחם שטארק הי"ד
מנחם שטארק צילום: באדיבות המשפחה

ארסקין פליקס, שהורשע ברצח וחטיפה של מנחם שטארק, נידון היום (חמישי) ל -24 שנות מאסר, אורך המאסר יכול להגיע גם למאסר עולם.

גזר הדין הגיע חמש שנים וחמישה חודשים לאחר רציחתו של שטארק, בנוסף, שלושת האנשים שהואשמו במעורבות בפשע, הורשעו ונידונו גם הם לשנים ארוכות בכלא.

מהלך המשפט. באדיבות: Hamodia.com

חבר המושבעים הרשיע את פליקס, בן ה-40, ברצח מדרגה שנייה ובחטיפה מדרגה ראשונה. מכתב האישום עולה, כי פליקס תכנן יחד עם כמה מחבריו, ביניהם בן דודו שגם הוא נידון לשנים ארוכות בכלא, לחטוף את שטארק בשנת 2014 ולהחזיק אותו במסתור עד שיקבלו עליו כופר, אך תוכניתם השתבשה כאשר פליקס חנק את שטארק בטעות. כך דווח באתר 'המודיע' בשפה האנגלית.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כחודש, קנדל פליקס, בן דודו של מתכנן החטיפה, הורשע בחטיפתו וברציחתו של הנגיד החסידי ר' מנחם שטארק הי"ד, והוא נידון לעונש של 15 שנות מאסר לפחות, כשבפועל עונשו יכול להגיע עד למאסר עולם, הנאשם הודה ושיתף פעולה.

בני הדודים פליקס, הורשעו בספטמבר 2016 ברציחתו וחטיפתו של ר' מנחם שטארק, יזם נדל"ן חרדי מניו יורק. קנדל פליקס העיד לאחר מכן נגד בן דודו ארסקין פליקס על כך שתכנן לחטוף את שטארק תמורת כופר. המנוח נרצח באמצעות חניקה על ידי שניהם.

מנחם שטארק דמי כופר חטיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד