י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קידוש השם

חרדי הציל אדם ממוות וריגש את ברוקלין

קידוש השם: חרדי שמנע מאדם לקפוץ מגשר בברוקלין ולשים קץ לחייו - קיבל תעודת הוקרה בטקס מיוחד מנשיא בורו ברוקלין והצליח לרגש את ברוקלין • צפו בתיעוד מהרגעים הדרמטיים

חרדי הציל אדם ממוות וריגש את ברוקלין
אילוסטרציה. צללית אדם חרדי צילום: אמיר לוי, פלאש 90

הרשויות בברוקלין העניקו ביום רביעי האחרון בטקס רב רושם לתולי אברהם החסידי ולשוטר ג'ושוע קיי, תעודות הוקרה על כך שגילו תושייה ומנעו מאדם לקפוץ מגשר 'וראזאנו' בברוקלין -  המחבר בין רובע סטטן איילנד לרובע ברוקלין בניו יורק.

כזכור, אברהם נסע על גשר 'וראזאנו' ב-31 במרץ, לפתע הוא הבחין כי מכונית שבאה מולו פתאום נעצרה; אדם הגיח מהרכב וצעד אל עבר המעקה של הגשר.

מבלי לבזבז שנייה, עצר אברהם את מכוניתו, רץ אל האיש ושאל אותו מה הוא עושה. "אני הולך לקפוץ", השיב האיש, כשהחל לטפס על הקצה של המעקה.


טולי תפס אותו כדי למנוע ממנו לקפוץ. ג'ושוע קיי, שוטר של מדינת ניו יורק שעבר על הגשר, חשב שהרכב שלפניו נתקע. הוא יצא לראות מה קרה ואז שמע את אברהם צועק לעזרה.

הוא רץ מיד לעזור לחרדי לתפוס את האיש שרצה לקפוץ. בינתיים שוטרים נוספים הגיעו למקום במהירות; ובעזרתם של עוד אזרחים טובים הם הצליחו להרים את האיש למקום מבטחים.

תולי אברהם מקבל את תעודת ההוקרה. צילום: Yeshiva world news

על פי ממצאי החקירה ועל פי הסימנים המעידים - היה זה ניסיון של אותו אדם לשים קץ לחייו. אך בגלל התגובה ההרואית והמהירה של החסיד והשוטר, האיש ניצל והועבר לבית חולים סמוך.

יצוין כי מדי חודש הרשויות בברוקלין מעניקות תעודות הוקרה ל"גיבורי החודש" האחרונים של ברוקלין. הגיבורים הם בדרך כלל אנשים שגילו תושייה והצילו אנשים ממוות, או גילו אזרחות טובה במקרים נוספים.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, תולי הנו בנו של פעיל חברתי מוכר בוויליאמסבורג, אייזיק אברהם, בעלים של אולם אירועים מפורסם.

חרדי הצלה הוקרה ברוקלין גשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד