ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
20 שנה לאחר שנפרד מידידיו

הר"מ מרחובות שהרביץ תורה: רבי יצחק אריה פיונטק זצ"ל

הרב פיונטק זצ"ל שהעמיד תלמידים הרבה בישיבה לצעירים ברחובות ובעיר ראשון לציון הלך לעולמו לאחר ייסורים קשים בגיל 73 • הלוויה תתקיים היום בבני ברק

הר"מ מרחובות שהרביץ תורה: רבי יצחק אריה פיונטק זצ"ל
רבי יצחק אריה פיונטק זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: הרב הגאון רבי חיים יצחק אריה פיונטק זצ"ל, משכונת רמת אהרן בבני ברק ומלפנים מראשון לציון, הלך לעולמו לאחר מחלה קשה וייסורים קשים. והוא בן 73 בפטירתו. 

בימים האחרונים אושפז בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק שם נפטר הבוקר. המנוח זצ"ל נולד בי"ב אב תש"ה לאביו הגאון רבי אהרן יונה הלוי פיונטק זצ"ל, מתלמידיה של ישיבת חברון. 

בבחרותו למד בישיבת חברון והיה חביבם של ראשי הישיבה. בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו, בתו של הרב אפרים גצוביץ ז"ל, שהיה נציגם של החרדים בעיר ראשון לציון והקים עולה של תורה בעיר.

בחייו שימש כר"מ ומגיד שיעור בישיבה לצעירים בעיר רחובות והעמיד דורות של תלמידים. הוא נודע כתלמיד חכם מופלג וכעמוד התפילה. היה חביב על כל אחד ואחד. היה מוסר שיעורים ומרביץ תורה. 

כך גם בעיר ראשון לציון מסר שיעורים מעמיקים וכולם אהבו אותו. הוא היה מנכבדי ומתפללי בית הכנסת של הקהילה החרדית 'שער אפרים', שבראשות הגאון רבי משה נחשוני. 

לפני עשרים שנה עבר ניתוח קשה בלבו ור' יצחק אריה נפרד ממכריו וידידיו הרבים במעמד מרטיט בבית הכנסת ובחסדי שמים שב לאיתנו. עקב חולשתו, עבר בשנים האחרונות להתגורר בשכונת רמת אהרן בבני ברק. 

הוא הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנו הרב אפרים, וחתנים וצאצאים. בין חתניו: הרב רפאל מנת  ראש המוסדות החינוך בזכרון יעקב והרב אברהם גליק מזכרון יעקב. 

מסע ההלוויה יתקיים היום (שני), אסרו חג שבועות, בשעה 14:00 בצהריים, ויצא מביתו שברחוב רוזנהיים 10 בבני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה - שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה ברוך דיין האמת רפאל מנת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד