ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אופנת קיץ 2012: הנעלה בשלל צבעים

פלטפורמות, שטוחות, צבעוניות, עקבים חדשים • הסטייליסטית אורית לבה עם מגוון החידושים בתחום ההנעלה ואוסף טיפים מרתק • קיץ 2012: שלל גוונים בנעליים

אופנת קיץ 2012: הנעלה בשלל צבעים



עם מתקפת ההדפסים, הניאונים, הפסטלים וההדפסים השבטיים הממתינים לנו על הקולבים בחניות האופנה, גם הנעליים, הסנדלים והכפכפים המצפים לנו הקיץ, לא נשארים מיותמים.

בטח שאלתן את עצמכן לא פעם, מה עוד יכול כבר להתחדש, זו הרי נעל לשעות הערב, סנדל לשעות הבוקר ועוד איזה שהוא סוג של כפכף. זהו שלא. הסטייליסטית אורית לבה מספרת על השילובים הצפויים בעונה הקרובה. העקבים המיוחדים, שילוב החומרים וההדפסים בתחום הנעליים.

שילובי צבעים: 2-3 צבעים המתמזגים ביניהם בצבעוניות משלימה, טון על טון או בשילובים בסגנון בלוקי צבע: צבעי יסוד של אדום עם לבן ושחור, חומים בשני גוונים משולבים עם סגול, הדפסים שבטיים עם טורקיזים וחומים, פרחים ונקודות ומיני נגיעות של נחש ושחור, במיוחד לנשים שקשה להן הפרידה מהדפסי הנחש גם בקיץ.

מי שתעדיף את הצבעוניות המונוכרומטית, תמצא שפע של סנדלים ונעלי עקב שונות בפסטלים של ורוד, תכלת, ירקרק וניוד ומנגד, צבעוניות בוהקת של סדרת הניאונים בסנדלים שטוחות כשלכולם מצטרפים כמו תמיד, הלבן והשחור הנצחי.

העקבים החדשים: הפלטפורמות בסגנון הרוקי הנמוך, הגבוה והגבוה מאוד, עשויים העונה משעם, עץ, פרספקס שקוף חבל או סוג של גומי מוקצף ודחוס.

נעלי הערב מקבלות חידוש, בעקבים עבים, ישרים ומסיביים בחלקן בעקבים דמוי טרפז רחב או מלבנים, ואליהם מצטרף סגנון חדש של סנדלי הרצועות הדקות בעלות עקב קטן עדין ודק.

סגנונות: כמו הסגנונות והטרנדים בזירת הביגוד, הנעליים כאביזר משלים הופעה וסגנון המועדף עליכן. העונה תמצאו את החזרה לשנות ה-70 בנעלי האספדריל (זוכרות?) השטוחות בעלות סוליית חבל בצבעוניות חלקה, קרושה והדפסי פרחים, אליהן מצטרפות סנדלי פלטפורמה מאסיביות בעלות עקבי עץ, שעם או חבל, וכאלו הנקשרות על הקרסול.

למראה השבטי המככב גם הוא הקיץ, משלימות נעלי ומגפוני קיץ (פיפ טאו - בוהן מציצה) בהדפסים מעורבבי צבעים של חומים עם טורקיזים, כתומים עם ירוקים וצהובים, טונים משתנים של גוון ניוד עם כתום שקיעה וירוק זית ועוד.

סנדלי הערב שלנו לקיץ מתחדשות במראה סנדלי הרצועות הדקות כשכל רצועה בצבעוניות משלימה את השנייה, שילוב של 2-3 צבעים בסנדל אחד, וגם, סנדלי זהב בשילוב שחור וכסף, כאלו המתכתבות מצוין עם סגנון השמלות החדשות בהשראת שנות העשרים (הצ'רלסטון).

חומרים: שילובים מיוחדים של בדים מודפסים עם עקבים עשויים משעם, חבל או עץ, שילובים של סריגת קרושה עם עקבי חבל או עץ, שילובי עור עם זמש ולק, עקבי פרספקס שקופים עם נעלי לק, עקבים מוזהבים עם זמש ומיני סנדלים מגושמות מעור נפה בשילוב פלטפורמות עץ, שעם או פוליאוריטן להרגשת קלילות ונוחות יתר מבלי להרגיש כמעט שאתן על פלטפורמות.

כלל זהב: נעל בונה ומשנה ברגע כל הופעת לבוש, לכן כדאי לתת לה תשומת לב או בצבעוניות מיוחדת, סגנון, עיצוב וכמובן הקפדה בבחירת החומרים הטובים.

רוצות עוד טיפים, רעיונות חדשים להופעות לבוש ממלאי ארון הבגדים שלכן? יום כיף כמתנת יום הולדת או יום פינוק אישי? אורית תשמח להכיר, לייעץ וללוות אתכן ליום של סטיילינג אישי. שדרוג וניפוי מלאי ארון הבגדים, רעיונות לעיצוב הופעות לבוש בהתאם לכל ימות השבוע, ערבי בנות, ימי הולדת לנערות, חוגי בית, הרצאות ומפגשי חברה שונים, שת"פ עם מעצבים, יצרנים ויבואנים לקד"מ, ורעיונות לשיווק.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

סטיילינג נעליים קיץ 2012 אורית לבה פלטפורמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד