י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"זאת זכות ענקית"

ומי מונה לדוברו של הח"כ הערבי; הדובר ששיקר

דובר ארגון 'שוברים שתיקה' הידוע לשמצה שנתפס משקר, התמנה לדוברו של ח"כ איימן עודה, "זאת זכות ענקית להיות הדובר של מנהיג כמו איימן" | בימין תוקפים; "מדובר באיש אשר נתפס כשקרן וכדובר אפשר לספור על כפות יד אחת את כמות הפעמים שהתראיין לתקשורת"

ומי מונה לדוברו של הח"כ הערבי; הדובר ששיקר
פעילות שוברים שתיקה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

דין יששכרוף שפרקליטות המדינה קבעה כי שיקר, עוזב את ארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה'.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, כתב יששכרוף כי מדובר ביום שמח ועצוב כאחד. הוא בעיקר מודה לאנשי שוברים שתיקה כי חיו התהפכו מקצה לקצה כהגדרתו. בהמשך הוא שב וקרא לאנשים ששרתו בשטחים "תנו עדות שברו שתיקה דברו על זה בשביל הקרבנות הפלסטינים שלנו. קחו אחריות". 

"אחרי שלוש שנים מטורפות אני מסיים את העבודה ב'שוברים שתיקה' ומתחיל להיות הדובר של ח"כ איימן עודה", כתב יששכרוף בפוסט והוסיף, "זאת זכות ענקית להיות הדובר של מנהיג כמו איימן עודה. החזון שלו ושל חד"ש לשותפות ערבית-יהודית הוא קודם כל צודק, והבחירות האחרונות הוכיחו שהשותפות הזאת היא גם הכרח פוליטי".

"המאבקים לשוויון וצדק תלויים במאבק בממשלה הזאת – ולכן כולם תלויים בשותפות שאיימן מייצג ויוביל בבחירות הקרובות ובכנסת", כתב בפוסט.

שי גליק, מנכ"ל ארגון 'בצלמו' הגיב למינוי ואמר, "שוב מוכח שאנשי שוברים שתיקה הינם קיצוניים שבקיצוניים. בכל הפוסט של דין, הוא לא מזכיר בכלל את הישראלים שנרצחו אלא רק קורבנות פלסטינים. מדובר באיש אשר נתפס כשקרן וכדובר אפשר לספור על כפות יד אחת את כמות הפעמים שהתראיין לתקשורת."

"אין כל ספק שהנזק שהוא גרם לארגון שלו בעצמו הינו עצום אבל הנשק שנגרם למדינת ישראל מאנשים כמוהו הינה עצומה לאין ערוך."

"ארגון 'בצלמו' ימשיך לעקוב ולחשוף אחרי ארגוני הדה לגיטימציה הפועלים יום וליל להעליל ולשקר נגד צה"ל ומדינת ישראל", מבטיח גליק.

איימן עודה שוברים שתיקה דובר בצלמו שקרן דין יששכרוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד