י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שקיבל איומים

גבאי ישלם על הטעות שלו עשרות אלפי שקלים

במסגרת הסכם פשרה בין שני הפוליטיקאים, יו"ר מפלגת 'העבודה' יוציא מכיסו 40 אלף שקלים וגם יפרסם התנצלות פומבית על דבריו הפוגעניים כלפי הח"כ לשעבר  

גבאי ישלם על הטעות שלו עשרות אלפי שקלים
אבי גבאי / איתן ברושי צילום: יונתן זינדל/הדס פרוש, פלאש 90

הסכם פשרה נחתם בין יו"ר 'העבודה' אבי גבאי לחבר הכנסת לשעבר איתן ברושי ממפלגתו, לאחר שהאחרון תבע אותו דיבה על כך שכינה אותו בפומבי "עבריין".

לפני כמה חודשים פורסם בכלי תקשורת בישראל, על אודות התנהגות פסולה לכאורה של ברושי כלפי חברת כנסת ממפלגתו, הח"כית לא הגישה תלונה והח"כ לא עוכב או נחקר, למרות זאת, יו"ר המפלגה אבי גבאי כינה אותו בפומבי "עבריין" וקרא להשעותו מכל פעילות במפלגה עד למיצוי העניין.

בתגובה, חבר הכנסת איים בתביעת דיבה אם לא יתנצל, גבאי לא התנצל וברושי הגיש את התביעה כפי שהבטיח. חלפו כמה חודשים מאז התקרית, גבאי שגם כך נמצא בימים אלה בתקופה הקשה בחייו, כאשר חיצי חבריו מופנים כלפיו לאור כישלונו המהדהד בבחירות האחרונות וניהול המו"מ העצמאי מול נתניהו לכניסה לממשלה, התרכך ואתמול הגיעו הצדדים להסכם פשרה, במסגרתו גבאי יתנצל בפני ברושי והתביעה תימחק.

על פי ההסכם בין השניים, ההתנצלות תכלול את המילים הבאות, "ברצוני להודיע שאני חוזר בי מהדברים שפרסמתי ומתנצל בפני איתן ברושי ומשפחתו. לא היה שום מקום והצדקה לשימוש בביטוי זה".

עם זאת, יו"ר 'העבודה' אבי גבאי שהונו מוערך על פי הדירוג האחרון של מגזין 'פורבס' ב-29 מיליוני שקלים, ישלם לברושי 40 אלף שקלים בגין הוצאות המשפט.

התנצלות אבי גבאי איתן ברושי תביעת דיבה דיבה ולשון הרע הוצאות משפט הסכם פשרה מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד