י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המלכוד של בצלאל • האזינו

סמוטריץ' דואג למנוע חילולי השבת יותר מליצמן?

קמפיין הפחדה: לאחר שתיק המשפטים הועבר לאוחנה - בליכוד מציעים לסמוטריץ' את התחבורה • הקמפיין החדש: סמוטריץ' ימנע הפעלת תח"צ בשבת • חזרנו להקלטות סמוטריץ', שאמר: "הייתי היחיד שפנה לכץ בעניין חילולי השבת. ברגע שזה יצא ל'בחדרי' - ליצמן גם הצטרף..."

סמוטריץ' דואג למנוע חילולי השבת יותר מליצמן?
בצלאל סמוטריץ' צילום: ליאב פלד

לאחר שתיק המשפטים אותו השתוקק לקבל הועבר לידיו של השר אמיר אוחנה - בליכוד מציעים לחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ את תיק התחבורה כחלופה. אלא שכעת החל קמפיין הפחדה הגורס כי סמוטריץ׳ ימנע הפעלת תחבורה ציבורית בשבת.

הבוקר (שלישי) דווח ב'ידיעות אחרונות' כי לאחר שסמוטריץ׳ הצהיר לגבי כוונתו להחזיק בתיק המשפטים, כעת הוא עשוי להביא ממדיניותו הדתית גם למשרד התחבורה.

עוד דווח הבוקר, כי בפועל מערך התחבורה הציבורית פועל במספר מקומות במסגרת הסטטוס קוו; וביניהם במפרץ חיפה, אילת ובמקומות נוספים. החשש שמביעים בעיתון הוא כי חה״כ סמוטריץ׳, בשבתו על כס שר התחבורה, יפעל לשמירת שבת בכל רחבי הארץ.

כזכור, במהלך הבחירות חשף ׳בחדרי חרדים׳ הקלטה של חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ׳ בה התגאה כי ״מי שהוביל את מאבקי השבת בכנסת האחרונה היה חד משמעית אורי אריאל ועבדכם הנאמן (חה"כ בצלאל סמוטריץ' א.ק.), גררנו את החרדים מפה ועד פולחן באין ספור נושאים״.

סמוטריץ' סיפר לשומעיו, "בחוק המרכולים, ראש העיר אילת שהוא איש חזק בליכוד, דרש להחריג את העיר אילת מהחוק, הוא עשה בלאגן בליכוד והיה חשש שלא יהיה רוב. בא נתניהו וסיכם עם החרדים בשקט בשקט שיחריגו את אילת והיחיד שהתנגד לזה - היה בצלאל סמוטריץ".

בהקלטה שהתפרסמה לראשונה ב'בחדרי חרדים', שיתף חבר הכנסת את בחורי הישיבה כי הוא נקרא אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, שם נאמר לו כי החרדים הסכימו להחרגה. הוא ביקש לבדוק את זה מולם, הוא שאל את חה"כ יואב בן צור מש"ס וזה הכחיש את העניין מכל וכל, "הם לא יכולים להרשות לעצמם שהמזרוחניקים דתיים יותר מהם", עקץ.

"רק השבוע", הוסיף יו"ר 'האיחוד הלאומי' וסיפר אז, "שר התחבורה חתם על צו שמאפשר שמונים אוטובוסים בשבת, היחיד שפנה זה אני עבדכם הנאמן, ברגע שאני פונה וזה יוצא ל'בחדרי חרדים' פתאום שומע ליצמן מה סמוטריץ' פונה... אז גם הוא פועל וככה זה עבד".

בצלאל סמוטריץ' משרד התחבורה חילולי השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד