י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
טירוף

התבלבלה ופתחה את דלת החירום במטוס

מחדל: נוסעת בטיסת בריטניה-פקיסטן שיצאה מנמל התעופה מנצ'סטר לאיסלמבאד - גרמה לעיכוב גדול של הטיסה, לאחר שפתחה את דלת היציאה לשעת חירום במקום את דלת השירותים • מגלשת החירום נפתח והחשד הוא כי לא היו מספיק דיילים במטוס

התבלבלה ופתחה את דלת החירום במטוס
טיסה צילום: unsplash

נוסעת בטיסת בריטניה-פקיסטן שיצאה מנמל התעופה מנצ'סטר לאיסלמבאד - גרמה לעיכוב גדול של הטיסה, לאחר שפתחה את דלת היציאה לשעת חירום.

הנוסעת התבלבלה עם הדלת של תא השירותים שנמצא בדיוק ממול לפתח יציאת החירום. למזלם של נוסעי המטוס, היא פתחה את הדלת בזמן שהמטוס עדיין היה על הקרקע ולא בזמן טיסה.

בשל התקרית: נוסעי הטיסה, שכאמור הייתה אמורה להמריא ממנצ'ס לאיסלמבאד ביום שישי האחרון, ספגו עיכוב של שבע שעות, כך על פי חברת התעופה.

על פי הדיווח, הנוסעת קמה ממקומה לעבר השירותים, למרות שנורת 'חגורת הבטיחות' כבר נדלקה. בנוסף טענו הנוסעים, כי דייל או דיילת היו אמורים לשבת ליד דלת החירום, כך שפתיחת הדלת הייתה נשמעת. בתקשורת בפקיסטן נטען כי לא היו מספיק דיילים על המטוס.

על פי הדיווח ברשת CNN, ארבעים נוסעים נאלצו לרדת מהמטוס בעקבות האירוע, שבמהלכו "מגלשת יציאת החירום נפתחה, כך שפחות אנשים יכלו לטוס, מאחר ויציאת החירום כבר לא הייתה תקינה לאחר שנפתחה, ארבעים הנוסעים התנדבו מרצונם לרדת", כך צוטט אחד הנוסעים.

לדבריו, הובטח להם שהמזוודות שלהם יגיעו לפקיסטן, אך כשהם נחתו שם בטיסה אחרת המזוודות לא הגיעו, "לא מספיק שהתנדבנו לרדת מהמטוס - גם המזוודות שלנו לא הגיעו. ממש מבאס".

דובר חברת התעופה אמר ל-CNN כי "הנוסעת פתחה את הדלת כי חשבה שזה השירותים, הנוסעים היו בביטחון בכל הזמן הזה". בתיעוד ברשתות החברתיות נראית מגלשת החירום פתוחה כשהמטוס על הקרקע.

טיסה שירותים חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד