י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
החבר הכי טוב

מביא כבוד: הראיון המפתיע של יאיר נתניהו בארה"ב

בנו של ראש הממשלה - יאיר נתניהו, אמר בראיון לתקשורת האמריקאית כי "טראמפ הוא החבר הכי טוב של ישראל מאז ומעולם"

מביא כבוד: הראיון המפתיע של יאיר נתניהו בארה"ב
יאיר נתניהו צילום: צילומסך

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - יאיר נתניהו התראיין לרשת האמריקנית BlazeTV בנוגע ליחסים עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ והרעיף עליו שבחים. 

השדרן וכתב הבית הלבן ג'ון מילר מהערוץ הימני, שאל את יאיר נתניהו ששוהה בימים אלו בארצות הברית, על כך שאנשים טוענים כי הנשיא טראמפ הוא גזען ותומך באנטישמיים.

"איך אתה רואה את הדברים שאומרים עליו, ומה באמת עושה הנשיא טראמפ", נשאל. נתניהו הצעיר ענה באנגלית רהוטה בדיוק כמו אביו, "טראמפ ייזכר לנצח בהיסטוריה היהודית על העברת השגרירות האמריקנית לירושלים, ועל ההכרה בירושלים כבירת ישראל, ועל ההכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן, העם היהודי לא שכח את מלך פרס כורש שהכיר בירושלים לפני 2,500 שנה".

לגבי היחס של הישראלים לטראמפ אמר נתניהו הצעיר "הוא כמו כוכב רוק, רוב העם בישראל תומך בנשיא, תומך בארצות הברית ומעריץ את הנשיא".

בהתייחסו לדברים שאמר הנשיא הקודם ברק אובמה שהיה עויין ביחסו לראש הממשלה נתניהו, "אני הדבר הכי קרוב ליהודי שישב אי פעם בבית הלבן". אמר השדרן כי "מצחיק אותי לראות שמכנים את טראמפ אנטישמי, הוא עשה דברים מדהימים לישראל".

לגבי החומה שטראמפ רוצה לבנות עם הגבול של מקסיקו אמר השדרן, "אני הייתי רוצה שדברים שעשו בישראל יעשו גם כאן, לגבי החומה בגבול עם מקסיקו". כזכור, נתניהו בנה חומה בגבול עם מצרים, דבר שמנע כניסת מסתננים, ואם היו נכנסים לישראל מאות אלפי מסתננים, הדבר עשוי היה לסכן את קיומו של המדינה היהודית.

על כך הגיב נתניהו הצעיר, "בתחילת שנות ה-2000 הייתה לנו בעיה בגבול מצרים, הפריצה בגבול הביאה לזרם אדיר של מהגרים בלתי חוקיים שהגיעו מאפריקה, הם צעדו מסודן למצרים, ומשם המשיכו לגבול עם ישראל וצעדו עד לתל אביב, יש בישראל כשמונה מיליון תושבים בלבד, ואם מאות אלפי מהגרים יגיעו לישראל, הדבר יכול להשמדת ישראל, בשנת 2011 בנינו חומה מחוף לחוף, ומאז שהחומה נבנתה ההגירה הבלתי חוקית פסקה לחלוטין".

יאיר נתניהו תקשורת דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד