כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מיקרוסופט תשיק את חלונות 8 בסתיו - בפתח עונת הקניות בארה"ב

בהשקת חלונות 8 ייכללו 40 דגמי מחשבים מבוססי אינטל וקומץ דגמים מבוססי ARM • החברה מעוניינת לזכות בחזרה בחלק מנתח השוק שאיבדה לטובת האייפד של אפל

  • כ"ו אדר התשע"ב
מיקרוסופט תשיק את חלונות 8 בסתיו - בפתח עונת הקניות בארה"ב

מיקרוסופט צפויה לסיים את עבודתה על חלונות 8 הקיץ, דבר שיכין את הקרקע להשקת מערכת ההפעלה החדשה באוקטובר, לדברי מקורות המקורבים לחברה לבלומברג.

ההשקה הראשונה של מחשבים מבוססי חלונות 8 תהיה של מחשבים עם עם מעבדי אינטל ו-ARM הולדינגס, בהתאם להבטחת מיקרוסופט לתמוך בשני התקנים. עם זאת, יהיו פחות מ-5 דגמי ARM בהשקה, לעומת יותר מ-40 דגמים בעלי מעבדים של אינטל.

התזמון יאפשר למיקרוסופט לנצל את עונת הקניות לחגים בארה"ב, לעידוד רכישת מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה שלה. החברה מעוניינת לזכות בחזרה בחלק מנתח השוק שאיבדה לטובת האייפד של אפל.

מכשירי טאבלט החלו לנגוס בנתח השוק של המחשבים האישיים והלפטופים. "אם הם יחמיצו את חלון ההזדמנויות ספטמבר-אוקטובר, הם ייתקעו ללא יכולת להתחיל למכור משהו ב-2012", לדברי מייקל גרטנברג, אנליסט בחברת המחקר גרטנר, לבלומברג. "הדבר האחרון שמיקרוסופט רוצה הוא מצב בו אין שום טאבלט מבוסס חלונות, כשהאייפד נראה בדרכו להיות להיט בעונת החגים", הוסיף.
וינדוס חלונות סתן קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד