כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ארבעה חודשי מאסר בפועל בעוון נהיגה במהירות של 195 קמ"ש

מחמד אבו גוידר נתפס נוהג ב-105 קמ"ש מעל למותר יחד עם עוד שלושה נוסעים צעירים. השופט קבע: "מדובר בהתנהגות שהיא בריונות כבישים, המסכנת חיי אדם בצורה החריפה ביותר"

ארבעה חודשי מאסר בפועל בעוון נהיגה במהירות של 195 קמ"ש

בתאריך 22 לפברואר 2012, בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע, גזר על מחמד אבו גוידר, ארבעה חודשי מאסר בפועל, בעוון נהיגה במהירות של 195 קמ"ש. ב-15 ליוני 2011, בשעה 02:25 לפנות בוקר, נתפס אבו גוידר נוהג ברכבו, בכביש 25 במהירות של 195 קמ"ש. אבו גוידר הגדיל לעשות והסיע במכונית המרצדס שלו עוד שלושה נוסעים צעירים, בכביש שהמהירות המותרת בו היא 90 קמ"ש.

שופט בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע, אלון אופיר טען כי: "מדובר בהתנהגות שהיא בריונות כבישים, התנהגות המסכנת חיי אדם בצורה החריפה ביותר, כמעט שניתן לעלות על הדעת, התנהגות שיצרה סכנת חיים ברורה לנאשם, לנוסעים ולכל מי שהיה בסביבה"

לאבו גוידר, פחות משלוש שנות רישיון וכבר צבר לעצמו 17 הרשעות קודמות, כאשר בתוכן פעמיים עבר באור אדום, עבירת מהירות, נהיגה ללא חגורת בטיחות ונהיגה תוך כדי דיבור בטלפון הסלולארי, ללא דיבורית.

השופט אופיר, הרשיע את אבו גוידר וטען כי: "אין הצדקה בעיני לגישה סלחנית או משקמת כאשר רכב נע בשעת לילה, במהירות לגביה מעורבות בתאונה קטלנית היא רק שאלה של מזל ולא יותר מכך. הענישה הראויה ביחס לנוהג רכב במהירות של 195 קמ"ש בכביש בו המהירות המכסימאלית היא 90 קמ"ש, היא ענישה הכוללת מאסר בפועל מאחורי סורג ובריח". השופט אופיר גזר על מחמד אבו גוידר, ארבעה חודשי מאסר בפועל, שישה חודשי מאסר על תנאי, למשך שלוש שנים, אם יעבור עבירה דומה או שינהג בזמן פסילת הרישיון. בנוסף, נשלל רישיונו של אבו גוידר למשך שש שנים וכמו כן נגזר עליו לשלם קנס בסך 2000 שקלים.
אור ירוק נהיגה מעל למותר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד