י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תיעוד דרמטי

שריפה בבירה: חרדים חילצו ילדים מהחלונות

שריפה פרצה במבנה מגורים בשכונה חרדית בירושלים, אזרחים גילו תושייה וחילצו ילדים מהחלונות • עד כה לא דווח על נפגעים • צפו בתיעוד מהשטח

שריפה בבירה: חרדים חילצו ילדים מהחלונות
חילוץ ילד משריפה צילום: המצלם

שריפה פרצה אחר הצהרים (שלישי) בבניין מגורים בן ארבע קומות, השוכן ברחוב רבינו גרשום בשכונת הבוכרים בירושלים. צוותי כיבוי והצלה הוזעקו למקום מחשש שישנם לכודים בתוך המבנה המאכלס תושבים רבים.

בתיעוד וידאו שמתפרסם ברשתות החברתיות, ניתן להבחין בילדים קטנים שמחולצים על ידי אזרחים שנטלו יוזמה, דרך חלונות הבניין ודרך המרפסות, בעוד השריפה עדיין בוערת. צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו, דיווחו כי עד כה לא אותרו נפגעים.

מכבאות והצלה ירושלים נמסר כי ארבעה צוותי כיבוי בסיוע מנוף גבהים פועלים בשריפה בבניין מגורים ברחוב מוסיוף 1. "במקום שריפה משמעותית בחדר המדרגות ועליית הגג. לוחמי האש מונעים את התפשטות הלהבות לדירות הנוספות ומבצעים סריקות אחר לכודים בבניין".

הודות לנחישותם של לוחמי האש הושגה שליטה על מוקד השריפה ונימנע נזק משמעותי לכלל דירות הבניין. כמו כן, בסיום הסריקות שביצעו לוחמי האש, לא אותרו לכודים ו/או נפגעים. חוקר דליקות של כבאות והצלה ירושלים נמצא במקום האירוע, לבירור הנסיבות לפרוץ הדליקה.

שריפה בדירה לכודים כיבוי אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד