י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יהודיה מלוכלכת"

איומים על חייה של האם שבנה החייל נרצח

אמו של החייל הצרפתי עימאד זיטאן, שנרצח על ידי מחבל ימים ספורים לפני שרצח את שלושת הילדים החרדים בבית הספר בטולוז, גילתה אמש על מפתן ביתה כתובות נאצה אנטישמיות הכוללות איומים לרצח • נשיא צרפת: "אנחנו מיליונים בצד שלך"

איומים על חייה של האם שבנה החייל נרצח
הלוויה בצרפת. אילוסטרציה צילום: רויטרס

אמו של קורבן הרצח בטולוז - צרפת, קיבלה איומים על חייה ורוססו נגדה כתובות נאצה אנטישמיות.

לטיפה אבן זיאטן, שבנה עימאד נרצח ב -2012 על ידי טרוריסט, גילתה את כתובות הנאצה אתמול, (שני), כתובת נאצה אחת שנכתבה בצרפתית עם שגיאות כתיב אמרה: "יהודי, בקרוב מת". עוד כיתוב מאיים שנכתב היה, "הזמן שלך מגיע בקרוב, יהודיה מלוכלכת". אבן זיאטן, שנסעה לישראל במסגרת פעילותה נגד האנטישמיות ושנאה, דיברה בכינוס של קבוצת הגג של ה- CRIF מטעם יהודי צרפת וסיפרה שם על זעמה כאשר היא שומעת צעירים מוסלמים מדברים על מראח הרוצח, כקדוש מעונה. כיתוב שלישי מאיים נראה, "חיים ארוכים למראח".

לטיפה אבן זיאטן, השתתפה עם יהודי צרפת בכנסים ובהרצאות נגד אנטישמיות. וככל הנראה, דבר זה הכעיס מאוד גורמים קיצוניים באזור.

נשיא צרפת הגיב בטוויטר לאם החייל שנרצח שמקדמת פיוס בין מוסלמים ליהודים "מבצעי המעשים הנוראים הללו ייענשו, אבל הם כבר איבדו את עצמם, כי הם אינם יכולים להתמודד עם מאבקה של אם אוהבת ששרדה את הגרוע ביותר, אנחנו מיליונים בצד שלך".

כזכור, בשנת 2012 מוחמד מראח רצח את בנה של לטיפה, עימאד, שהיה חייל בצבא הצרפתי, הוא רצח אותו ימים ספורים לפני שרצח שלושה ילדים חרדים ורב בבית ספר יהודי בטולוז.

הפיגוע הראשון אירע ב-11 במרץ 2012, ובו נרצח בנה של לטיפה, הפיגוע השני אירע ב-15 במרץ, שני חיילים צרפתים נרצחו במרכז מסחרי בעיר מונטובאן על ידי מראח. ב-19 במרץ ירה המחבל לעבר קבוצת תלמידים בבית ספר, שם רצח שלושה ילדים ומורה.

טבח טולוז צרפת עמנואל מקרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד