ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הזיקו לרכוש

מאה שערים: צעירים איימו על שוטרים ונעצרו

כוחות משטרה הגיעו הלילה לשכונות מאה שערים וגאולה בירושלים - שם עצרו חמישה חשודים שהובאו לחקירה בתחנת לב הבירה • החשד: הזיקו לרכוש, הפריעו ואיימו על שוטרים

מאה שערים: צעירים איימו על שוטרים ונעצרו
עצורים במאה שערים צילום: פלאש 90

כוחות משטרה הגיעו הלילה לשכונות מאה שערים וגאולה בירושלים, שם עצרו בסך הכל חמישה חשודים שהובאו לחקירה בתחנת לב הבירה.

במהלך התקופה האחרונה, כך על פי חשד המשטרה, החשודים היו מעורבים במספר מקרים בהם בוצעו עבירות שונות של איומים על אזרחים ושוטרים, גרימת נזק לניידת משטרה, ניידת כיבוי והפרעה לכוחות החירום וההצלה בעת ביצוע תפקידם.

חמשת החשודים בגילאי 20-40, כולם תושבי ירושלים, הובאו לחקירה ביחידות המשטרה בירושלים, ובהמשך יוחלט מי מהם יובא בפני בית משפט השלום לדיון בעניינו.

במשטרה ציינו, הפרעה לשוטרים ולכוחות החירום וההצלה הנוספים וגרימת נזק לרכושם ולניידות, מהווים פגיעה ישירה בציבור הנורמטיבי, "עבורו אנו פועלים כל העת על מנת לספק לו את תחושת הביטחון, שלום רכושו וטיפול בעבירות וקריאות מצוקה בצורה המקצועית והמהירה ביותר".

עוד אמרו במשטרה כי "כל פגיעה בשוטרים, בניידות משטרה ובכוחות החירום וההצלה מהווים עבירה שעונש מאסר לצידה. נגד כל אדם המבצע את אחת מעבירות אלו, משטרת ישראל תפעל בנחישות בכל עת ובכל מקום על מנת להביא למעצרו ולמצות הדין עמו".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שניים מהחשודים שוחררו בתום חקירתם. מי שמייצג את שלושת החשודים הנוספים, עו"ד רועי פוליטי דיווח כי בהמשך היום הם שוחררו. שניים מהם חשודים כי השליכו אבנים לעבר ניידת משטרה בל"ג בעומר וגרמו לנזק, חשוד שלישי חשוד כי ביום העצמאות התעמת עם צוות כיבוי אש שהיה בדרכו לשריפה ברחוב שפיצר במאה שערים.

מאה שערים אברכים משטרה מעצר חשודים איומים במשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד