ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מזלזלת בציבור הדתי והמסורתי"

העיתונאי קורא לחרם על התכנית: "זו חוצפה"

ינון מגל הוא מסוג האנשים בתקשורת שלא מסתר את דעותיו והוא יאמר אותן בפומבי גם אם הן אינן נעימות לאוזני רבים | כך הצליח אתמול לגרום לסערה כשקרא לציבור הדתי והמסורתי להדיר את עיניו מצפייה בתכנית הבישול הפופולרית לאחר שזו מציגה אוכל לא כשר ופוגעת ברגשותיהם

העיתונאי קורא לחרם על התכנית: "זו חוצפה"
איש התקשורת ינון מגל צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

איש התקשורת ינון מגל עורר ביממה האחרונה סערה תקשורתית כשקרא לחרם על תכנית הבישול הפופולרית 'מאסטר שף' עקב כך שהיא מציגה אוכל לא כשר. 

"כשהבנתי שמה שמבשלים במאסטר שף לא כשר, סגרתי את הטלויזיה. זכותי", צייץ מגל בחשבון הטוויטר שלו והוסיף, "אם כל מי שמרגיש ככה יעשה כמוני, הרייטינג של התכנית יירד ואז יעשו שם חושבים. קדימה, לכו עם התחושות שלכם!".

הציוץ של מגל זכה למאות לייקים ולאחר מכן הוא גם פרסם סקר בקרב 81,500 עוקביו. מתוך 3,750 המשתתפים, 44% השיבו כי הצגת אוכל לא כשר בטלוויזיה מפריעה להם והם מתנגדים לו.

אנשי תקשורת שונים כגון בן כספית ואלדד יניב עקצו את מגל. כספית כתב, "לא התעניינתי בבישולים שלך. אתה מתעניין בשלי. הרי בטלויזיה לא מריחים, נוגעים או טועמים". יניב צייץ, "ממתי הפריע לך איך אחרים חיים. זה חדש אצלך. ולהחרים. ולא לצפות. כדי שיירד הרייטינג. ושיתקפלו. זה חדש אצלך. אז אני אומר שאתה בקמפיין. משער. כי זה לא אתה הרגיל".

אך העיתונאי ינון מגל הבהיר, "נשמה, אנלא בשום קמפיין, כולה כותב מה מפריע לי. מרגיש שמזלזלים בי וזה לא מתאים לי, אז כותב. ככה פשוט". הוא הוסיף וכתב, "זו חוצפה שמזלזלת בציבור הדתי והמסורתי. מה היית אומר אם היו מבשלים שם כלבים?" תהה.

ב'ישראל היום' מסקרים הבוקר (רביעי) את הציוץ והעימות של מגל ומציינים כי נושא הצגת האוכל הטרף בתכנית הנ"ל עלה בעונות קודמות של התכנית שזוכה לאחוזי רייטינג נאים ואף השתתפו בה בעבר גם מתמודדים דתיים וחרדים. אף הוגשו תלונות לרשות השנייה ולמרות זאת לא חל כל שינוי במדיניות וכל מתמודד מבשל ככל כפי רצונו ללא התערבות ההפקה.

מ'קשת' המפיקה את התכנית נמסר ל'ישראל היום', "מאז העונה הראשונה, בשלב האודישנים אותו ניתן לראות על המסך בימים אלה, כל מתמודד רשאי להשתמש במוצרים וכלים מביתו הפרטי על פי ראות עיניו. בשלבי המשימות לאחר שלב האודישנים, המשתתפים משתמשים במזווה התכנית המכיל רק מוצרים כשרים".

יצוין כי מגל מגיש כיום שתי תכניות אקטואליה במהלך היום, האחת בשעות הבוקר ברדיו 103FM לצד העיתונאית ענת דוידוב ובערב הוא מגיש תכנית ב'ערוץ 20' לצד העיתונאי שמעון ריקלין. החל מ-23.6 יחל להגיש את פאנל 'הפטריוטים' שעושה קאמבק בחזרה אל שידורי הערוץ.

אוכל טרף מאסטר שף חרם טלוויזיה תחרות בישול ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד