ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

פרטיות כזו בסביבת עבודה - עוד לא הייתה

מתחם העבודה 'וורקאפ' שנפתח לפני כחודשיים הולך ומתמלא בלקוחות מרוצים – עוסקים פרטיים, הנהנים ממתחם עבודה ייחודי וחדשני ההופך למשרד פרימיום אישי עם מכלול השירותים המושלם, תוך שמירה על פרטיות ייחודית שעוד לא הייתה עד כה בענף מתחמי העבודה בישראל

פרטיות כזו בסביבת עבודה - עוד לא הייתה
מתחמי עבודה משותפים צילום: יח"צ

מתחם העבודה 'וורקאפ' שנפתח לפני כחודשיים הולך ומתמלא בלקוחות מרוצים – עוסקים פרטיים, הנהנים ממתחם עבודה ייחודי וחדשני ההופך למשרד פרימיום אישי עם מכלול השירותים המושלם, תוך שמירה על פרטיות ייחודית שעוד לא הייתה עד כה בענף מתחמי העבודה בישראל, כשבשתי קומות המתחם מתפרסים עשרות עמדות עבודה מקצועיות במנעד אפשרויות התאמה בהתאם לתחומי פעילות העסק.

מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

 לצד עמדות העבודה השיתופיות, מציע המתחם משרדים פרטיים, כאשר במתחם כולו הושקעו ב'וורקאפ' מיליוני שקלים, מתוכם מאות אלפים לצורך בידוד מוחלט בין החדרים ברמה הטובה ביותר, כך שאנשי העסקים יכלו לנהל פעילות משרדית פרטית דיסקרטיות לחלוטין.

 ב'וורקאפ' מספרים כי לצורך מערך הבידוד נשכרה אחת החברות המובילות בתחום המייבאת מוצרים באיכות בינלאומית, כך שיעמוד בסטנדרטים הטובים ביותר למען הלקוחות של 'וורקאפ'.

 המעלה בשכירת משרד פרטי במתחם 'וורקאפ' במקום חדרי פרטי הוא בכך שאתם מקדישים 100% מזמנכם לעבודתכם ולא מוצאים את עצמכם מטפלים בחשבונות חשמל ומים, תחזוקה, מיסוי, שירותי ניקיון ועוד. ב'וורקאפ' כל זה מתייתר, כאשר המתחם היוקרתי מעניק לשוהים בו מצוינות משרדית בסטייל יוקרתי חסר תקדים, המציב את השוכרים בסטנדרט הגבוה ביותר!

מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

 במקביל מעניקה 'וורקאפ' חווית שימוש מקצועית נדירה, חדרי ישיבות ולקוחות, פינות קפה מאובזרות, לובי וחדרי מבוא, השתלמויות ועוד. גם האפשרות לפגוש אנשים במשרד השוכן במגדל משרדים מפואר הוא צורך חשוב בהרבה מקרים, בהתחשב בכך שאף אחד לא ישמע על מה אתם מדברים בזכות הבידוד המוצלח.

 ב'וורקאפ' חשבו על צעד פורץ דרך והחליטו לחלק את המתחם לשתי קומות, קומה אחת לגברים וקומה אחת לנשים, כאשר ההפרדה מתקיימת רק בחללי העבודה עצמם, בעוד בכל השטחים הציבוריים והמשותפים ניתן לקיים פגישות והגישה לשתי הקומות פתוחה לגברים ונשים. המתחם החדש של 'וורקאפ' מאפשר לראשונה לנשים חרדיות לצאת לעבוד במתחמי עבודה משותפים, מבלי לפגוע באורח חייהם.

 כל מה שנותר לכם לעשות זה לקפוץ לביקור ולהתרשם מהמתחם שנמצא ב-BBC בבני ברק. לתיאום התקשרו: 03-5-778-778

מתעניינים במתחמי המשרדים של וורקאפ? הכנסו לכאן>>>

 

משרדים מגזר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד