י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הילדים ברחו

תעלומה בשכונה החרדית: מיהו האלמוני ששרף את ביתו של הרב

הצתה מכוונת בוצעה בביתו של אחד מרבני הישיבה, המתגורר בשכונת פלטבוש בברוקלין שבניו יורק • בעקבות הדליקה, שלושה בתים סמוכים עלו באש והילדים ברחו מהכניסה האחורית • הרשויות חוקרות איומים שהתקבלו לאחרונה נגד בעל הדירה שבה פרצה השריפה • צפו בתיעוד

תעלומה בשכונה החרדית: מיהו האלמוני ששרף את ביתו של הרב
בית הרב עולה באש צילום: המצלם

שלושה בתים בפלטבוש עלו היום (חמישי) לפנות בוקר שעון מקומי, עקב הצתה מכוונת. על פי תיעוד ממצלמות האבטחה, בבית שנמצא ממול הבתים שנשרפו, להבה ענקית נראית מתפרצת לפתע בשעה 4 לפנות בוקר, כשדמות מסתורית נראית בורחת מהמקום.

מפקד כוחות כיבוי האש תומס ריצ'רדסון אמר כי כוחות הכיבוי הגיעו בתוך 5 דקות מרגע הקריאה, ומצאו 3 בתים שעולים באש, כך מדווח האתר Yeshiva world news. ארגון הצלה של פלטבוש, טיפל בעשרה דיירים שסבלו משאיפת עשן, כולם במצב יציב, כולל תינוק אחד.

האש החלה בביתו של אחד הרבנים לשעבר בישיבת חיים ברלין. הרשויות חוקרות איומים שהתקבלו לאחרונה נגד בעל הדירה שבה פרצה השריפה. כל הבתים היו עם גלאי עשן תקניים, ואף אחד לא נפצע בצורה קשה.

 

אתר PIX11 דיווח, כי 9 אזרחים ושלושה כבאים אושפזו כתוצאה מהאש. עוד דווח, כי עד ראיה סיפר שראה את פרוץ השריפה, "ראיתי את שלושת הבתים בוערים, וראיתי משפחה עם שישה ילדים שמתגוררת בבית שבו האש התחילה יוצאת החוצה דרך הכניסה האחורית, כולם יצאו ככה, הם לא יכלו לצאת מהחזית מפני שהאש עלתה מהדלת הקדמית".

עוד דווח, כי המשטרה וכוחות הכיבוי יודעים כי האש הוצתה בכוונה תחילה, והם מחפשים את המצית. שלושת הבתים שעלו באש נהרסו, הבית האמצעי שבו התחילה השריפה שייך לאחד הרבנים בישיבת הרב חיים ברלין. הבית הימני שייך לגוי, והבית השמאלי שייך למשפחה יהודית.

שריפה פלטבוש איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד