כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דרישה למינוי כונס נכסים להפעלת מלון קלאב הוטל בטבריה

עמותת בעלי היחידות בה חברים כ-6,000 איש טוענת: המלון עזוב, ספק אם היה מתאים להגדרה של אכסניה

קלאב הוטל, טבריה. צילום: רשת קלאב הוטל
קלאב הוטל, טבריה. צילום: רשת קלאב הוטל

עמותת בעלי היחידות בקלאב הוטל טבריה בה חברים כ-6,000 איש עתרה בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב בדרישה למנות כונס נכסים להפעלת המלון, המצוי בבעלות חברת קלאב הוטלס אינטרנשיונל, שבשליטת משה בובליל.

בעלי היחידות טוענים בעתירה כי הנהלת החברה אשר בבעלותה המלון מבקשת מחברי העמותה סכומים המגיעים לעשרות מיליוני שקלים בשנה בגין חלקם באחזקת המלון אך בפועל נמנעת מלהציג בפניהם את ההוצאות האמיתיות הקשורות באחזקת המלון. לפי חישובים ריאליים שנערכו על ידי העמותה המופיעים בעתירה, עלות דמי האחזקה הריאליים צריכה להיות נמוכה מסך של כ-950 שקל לשנה לכל דייר, בעוד שחברת קלאב הוטל דורשת מכל דייר 2,219 שקל לשנה.

מעבר לטענות הנוגעות לעלויות אחזקה שלטענתם גבוהות ולא מוצדקות לתובעים טענות על הרמה הפיזית הירודה של המלון היום: "מלון קלאב הוטל טבריה היה בעבר מלון ברמת סיווג של 5 כוכבים וחברת קלאב הוטלס אינטרנשיונל התחייבה לשמר אותו ברמה של 4 כוכבים לפחות. אולם בפועל המקום נראה מוזנח וכמעט שאינו מתוחזק הציוד בו בלוי וישן, ספק אם היה מתאים כיום אפילו להגדרה של אכסניה ממוצעת בעלת כוכב אחד או שניים".

בכתב התביעה טוענים התובעים כי "הוכח שוב ושוב שחברת קלאב הוטלס אינטרנשיונל אינה מסוגלת לנהל את המלון בשקיפות ובתום-לב מול בעלי היחידות, וכי טובתם אינה עומדת מול עיניהם והם מוחזקים בידיה כבני ערובה. אי לכך, אנו מבקשים מבית המשפט לקחת מידיה את השליטה בניהול המלון ולהעביר אותה לפחות עד לתיקון והסדרת כל הדרוש תיקון לניהולו של כונס נכסים חיצוני ובלתי תלוי, שיישם את ההסכמים מול בעלי היחידות בשקיפות מלאה וביושר תוך הפסקת קיפוחם הנמשך של בעלי היחידות".

באחרונה, החליטה האסיפה הכללית המיוחדת של בעלי היחידות על מרד תשלומים וקראה לכל חבריה שלא לשלם את העלויות הגבוהות של דמי האחזקה, עד אשר תושג הבנה מלאה מול הבעלים, שבינתיים מסרבים לקיים איתם מו"מ גלוי ופתוח.

מקלאב הוטלס אינטרנשיונל נמסר בתגובה כי "מדובר בניסיון נוסף של חברי ועד העמותה להוציא מחברת קלאב הוטל כספים שאינם מגיעים להם כדין, תוך גרימת נזקים לבעלי היחידות על ידי הפרחת טענות והאשמות בעלמא שעומדים בניגוד גמור להסכמים חתומים שאושרו על ידי בית המשפט. הניסיון להלך אימים על החברה בתלונות סרק לא יצלח ואנו משוכנעים שבית המשפט יפסוק שלטענות אין כל שחר".

העתירה הוגשה באמצעות עורך הדין אמיר שפיצר ומושיק שמחיוף ממשרד עורכי הדין שפיצר-שמחיוף.
מלון קלאב הוטל כונס נכסים טבריה נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד