י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מנהל ה- FBI טועה"

טראמפ: "אקח מידע ממדינה זרה נגד יריביי"

לא דופק חשבון: הנשיא טראמפ התראיין היום לרשת ABC האמריקאית ואמר, כי לא יהסס לקבל מידי ממדינה זרה נגד יריביו הפוליטיים • "זו לא התערבות, יש להם מידע - אני חושב שאני אקח את זה"

טראמפ: "אקח מידע ממדינה זרה נגד יריביי"
הנשיא טראמפ צילום: רויטרס

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר, כי ישקול לקבל מידע על מתנגדיו הפוליטיים מממשלה זרה, למרות החששות שהועלו על ידי קהילת המודיעין בנוגע על להתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות ב -2016.

הנשיא טראמפ התראיין היום לרשת ABC, ואמר, כי הוא אינו רואה בעיה בקבלת מידע על יריביו הפוליטיים ממדינה זרה, "אני חושב שאולי אני ארצה להקשיב, אין שום דבר לא בסדר עם הקשבה" אמר טראמפ. "אם מישהו מתקשר ממדינה כמו למשל נורבגיה, ואומר לי 'יש לנו מידע על היריב שלך', אני חושב שהייתי רוצה לשמוע את זה".

כשנשאל על ידי המראיין אם ירצה סוג כזה של "התערבות" בפוליטיקה האמריקנית, טראמפ הגיב, "זו לא התערבות, יש להם מידע - אני חושב שאני אקח את זה" אמר טראמפ. "אם אחשוב שמשהו לא בסדר, אני אלך אולי לאף-בי-איי".

הוושינגטון פוסט דיווח, כי אף על פי שהחוקר המיוחד רוברט מולר, זה שחקר את ההתערבות הרוסית בבחירות, לא מצא מספיק ראיות לקשר רוסי עם קמפיין טראמפ, בבדיקה על תפקידה של רוסיה בבחירות ב -2016 נקבע בדו"ח, כי הממשלה הרוסית התערבה בבחירות באופן "גורף ומערכתי" וכי מסע הבחירות של טראמפ היה פתוח לסיוע ממקורות רוסיים.

"אתה חבר קונגרס, מישהו בא ואומר,'יש לי מידע על היריב שלך', אתה קורא לאף-בי-איי?" שאל טראמפ.

"אם זה מגיע מרוסיה, אתה צריך לעשות את זה", ענה המראיין, המראיין הצביע על כך שאנשי הקמפיין של סגן הנשיא אל גור, מי שהיה הסגן של הנשיא קלינטון, פנה לאף-בי-איי לאחר שבשנת 2000 קיבל מידע גנוב, וכי מנהל ה- FBI אמר לאחרונה, כי הסוכנות היתה צריכה לקבל הודעה כאשר אנשי הקמפיין של טראמפ קיבלו הצעה לסיוע וקבלת מידע נגד הילארי קלינטון, מי שהיתה יריבתו של הנשיא טראמפ על הנשיאות.

"מנהל ה- FBI טועה", אמר טראמפ. מטעם דוברת ה- FBI סירבו להגיב.

דונאלד טראמפ FBI רוסיה התערבות רוסיה בבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד