י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"מדובר בתאונה קשה מאוד"

אסון! חרדי נהרג בהתנגשות חזיתית באוטובוס; "רכב מעוך לגמרי"

טרגדיה קשה הלילה בכביש עוקף חוסאן הסמוך לביתר עילית, נהג רכב פרטי נהרג בהתנגשות חזיתית עם אוטובוס | כוחות ההצלה שהגיעו לזירה מצאו את הנהג לכוד - כשהוא מחוסר הכרה ולא נותר אלא לקבוע את מותו • על פי עדויות המתנדבים מדובר במחזות קשים • תיעוד מהזירה

אסון! חרדי נהרג בהתנגשות חזיתית באוטובוס; "רכב מעוך לגמרי"
תאונה קטלנית בכביש עוקף חוסאן סמוך לביתר צילום: דוברות זק"א

תאונת דרכים קטלנית אירעה הלילה (שישי) בכביש 375 מעוקף חוסאן לכיוון ביתר עילית. נהג רכב פרטי כבן 30 נהרג במקום לאחר התנגשות חזיתית.

התאונה אירעה בסמוך לשעה 2:00 בין רכב ואוטובוס, בסמוך לביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו על נהג רכב כבן 30 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים, ולא נותר להם אלא לקבוע את מותו. נסיבות התאונה נחקרות ע"י המשטרה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי נהג האוטובוס שהיה מעורב בתאונה וכן נוסע שהיה איתו, נבדקו על ידי מד"א בשטח ולא נזקקו לפינוי ולהמשך טיפול בבית חולים.

"מדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס" סיפר פראמדיק מד"א אהרון אדלר. "נהג הרכב הפרטי נמצא ישוב בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה קשה בראשו ופגיעה רב מערכתית". אדלר הוסיף "ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ויחד עם רופא צבאי שנכח במקום קבענו את מותו".

איציק איטח מתנדב זק"א שטיפל בזירה, הוסיף ואמר "ראיתי רכב פרטי מעוך לגמרי כתוצאה מעוצמת ההתנגשות, נהג הרכב כבן 30 היה לכוד בתוך הרכב כשהוא סובל מפציעות קשות וללא הכרה" ומותו נקבע בשטח. "מתנדבי זק"א מחוז ש"י טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה".

 

תאונת דרכים קטלנית כביש עוקף חוסאן ביתר עילית חרדי נהרג תאונה חזיתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד