י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התיעוד שמסעיר את הרחוב הפלסטיני

בחתונת ראש הכפר הערבי: קבוצת חרדים בלב מעגל הריקודים

סערה ברחוב הפלסטיני בעקבות תיעוד של קבוצת חרדים ממודיעין שהגיעו להשתתף בחתונת בנו של ראש הכפר דיר קדיס • בתנועת הפתח דורשים את התפטרותו של ראש הכפר • ראש הכפר: לא ידעתי על הגעתם וגירשתי אותם מיד כששמתי לב אליהם • צפו בתיעוד הבלתי שגרתי

בחתונת ראש הכפר הערבי: קבוצת חרדים בלב מעגל הריקודים
אחד החרדים נישא על כתפיים צילום: מתוך הסרטון

בסוף השבוע האחרון (רביעי) נערכה חתונת בנו של ראדי נאסר, ראש המועצה המקומית של הכפר הערבי דיר קדיס, השוכן מערבית לרמאללה. אל החתונה הגיעו באורח מפתיע קבוצת חרדים, שקיפצו ושימחו את החתן.

התיעוד הבלתי שגרתי הזה שבו נראים ארבעה יהודים רוקדים בין האורחים בחתונת בנו של ראש כפר בלב המעגל כשדגלי אשף מעל לראשם - הופץ ברשתות החברתיות ועורר סערה רבתי ברחוב הפלסטיני, שאף הביאה לגינויים חריפים.

ברשתות החברתיות של הפלסטינים, זעמו על השתתפותם של "מתנחלים" בשמחה בשטח B, ובפרט כאשר מדובר בבנו של ראש מועצת דיר קדיס.

בסרטונים שצולמו והגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נראה שהמשתתפים דווקא התלהבו מהגעת חרדים לחתונה, אותם הרימו על הכתפיים והתלהבו.

בעקבות ההדים הרבים מאז פרסום הסרטון, תנועת הפתח דרשה את התפטרותו של ראש הכפר מתפקידו, אולם זה הסביר כי האורחים החרדים הגיעו על דעת עצמם, ומי שהזמין אותם רצה לפגוע בשמו הטוב.

יתירה מזו, ראש הכפר הסביר כי ברגע שראה את קבוצת החרדים גירש אותם ואת הפלסטינים שהיו איתם. "מי שהזמין אותם היו אורחים בחתונה שעובדים איתם במוסך לתיקון מכוניות", אמר ראש הכפר.

‏‏על פי הדיווח של נורית יוחנן, כתבת פלסטינים ב'כאן 11', בינתיים במועצת הכפר מגבים את ראדי נאסר, "אבל חכו להתפתחויות", צייצה בטוויטר.

חרדים כפר ערבי רמאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד