י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היא זעקה, אך איש לא שמע

רכש את אמון הילדה - ותקף אותה באכזריות

ערבי שעבד בתחזוקה במוסד חינוכי חרדי באזור בנימין, רכש את אמונה של ילדה בת 7 כשהעניק לה ממתקים ובשעת כושר גרר אותה בכוח לדירה באזור. זעקותיה לא עזרו והוא ביצע את זממו • היום הוגש נגדו כתב אישום חמור מאוד

רכש את אמון הילדה - ותקף אותה באכזריות
אלימות צילום: unsplash

וּבִעַרְתָּ הָרָע: בתום חקירה ואיסוף ממצאים נגד פלסטיני תושב דיר קדיס, הוגש נגדו היום (ראשון) כתב אישום חמור מאוד, על תקיפה אכזרית בנסיבות מחמירות, וכן חטיפה של ילדה כבת 7.

האירוע החמור התרחש לפני מספר חודשים באחד היישובים החרדיים בבנימין, ילדה כבת שבע הותקפה באכזריות רבה במוסד החינוכי בו היא לומדת. בתום חקירה מורכבת ומקצועית של חוקרי משטרת מחוז ש"י, במסגרתה בוצעו פעולות רבות ומגוונות וכן איסוף הממצאים, היום הגישה הפרקליטות הצבאית בבימ"ש הצבאי בעופר כתב אישום חמור נגד הפלסטיני שנאשם בגין אונס בנסיבות מחמירות, תקיפה וחטיפה.

הנאשם שעבד במוסד חינוכי חרדי באזור בנימין, הועסק כעובד ניקיון ותחזוקה. במסגרת עבודתו, כך מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', הכיר את הילדה במוסד החינוכי וטיפח עמה קשר על ידי ניהול שיחות מעת לעת ובנוסף נהג לתת לה ממתקים. על פי כתב האישום, באחד הימים, הוביל הנאשם את הילדה לבית באזור.

הוא אחז בידה בכח והוביל אותה בניגוד לרצונה לבית, במהלך התקיפה הוא גרם לנפילתה בדירה. לאחר מכן הוא תקף אותה באכזריות רבה. במהלך התקיפה הילדה בכתבה וזעקה לעזרה אך איש לא היה באזור להושיעה. רק לאחר שהפלסטיני סיים לבצע את זממו, הוא שחרר את הילדה לביתה. החשוד נעצר ונחקר, וכאמור היום הוגש נגדו כתב אישום חמור.

במשטרת ישראל אמרו בעקבות הגשת כתב האישום כי הם יחקרו בנחישות, יפעלו וישתמשו בכל האמצעים העומדים לרשותם, בכדי לתפוס במהרה ולהביא לדין את העבריינים הפוגעים בילדים תמימים. "משטרת ישראל תביא לאיסוף ממצאים וראיות שיובילו למיצוי הדין בחומרה עם העבריינים" אמרו.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מלווה את משפחתה של הילדה, אמר כי "מדובר באירוע אכזרי ומזעזע ביותר, כאשר במהלך האירוע נכחו אנשים נוספים שככל הנראה מדובר בעובדים פלסטינים אשר השפילו את הילדה וביזו אותה וסייעו בידי הנאשם". לדבריו, "לכאורה מדובר בשנאה מזוקקת של קבוצה של חלאות אשר נהגו נגד כל ערך אנושי רק בשל היות הקורבן יהודיה".

וביערת הרע מקרבך מעשים חמורים תקיפה אכזרית מוסד חינוכי תקיפת ילדה אונס הילדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד