כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אור ירוק קיימה כנס מיוחד לרגל יום האישה הבין לאומי

בכנס נשים לבטיחות בדרכים, תחת הכותרת "נשים מובילות דרך", השתתפו כ-300 בני אדם שנהנו מחצי יום של הרצאות והעשרה ושמעו על תכנית "הדרייב הנשי" אשר חושפת את בני הנוער לסכנות הכרוכות בנהיגה

אור ירוק קיימה כנס מיוחד לרגל יום האישה הבין לאומי

בתאריך 14.03.2012 התקיים כנס בטיחות בדרכים - "נשים מובילות דרך". כ-300 בני אדם, בהם חיילים וצעירים, התכנסו באולם וואהל סנטר ברמת גן, ונהנו מחצי יום של הרצאות והעשרה.
הכנס הוא פרי שיתוף פעולה בין עמותת אור ירוק וחברת הביטוח "שומרה". מטרת הכנס הייתה לעורר בקרב הנשים את המודעות לנהיגה נכונה ובטוחה, תוך כדי דגש על הנתונים שמראים, כי נשים מעורבות פחות בתאונות דרכים מאשר גברים ולמעשה נוהגות בצורה בטוחה יותר.

באי הכנס נהנו מכיבוד קל ולאחר מכן נשאו דברים, צביקה באר ושי טל, האחראים על פרויקט "הדרייב הנשי", בעמותת אור ירוק. תכנית "הדרייב הנשי", היא תוכנית אשר חושפת את בני הנוער לסכנות הכרוכות בנהיגה, מקנה להם כלים להתמודדות וטכניקות שכנוע, אשר יסייעו להם בעתיד להשפיע ולשנות לחיוב, סיטואציה חברתית בכביש וכך למנוע את התאונה הבאה. הכוונה היא לתת לנשים צעירות כלים, כדי להתמודד עם הלחץ החברתי שבו נתונים בני נוער. במקרים רבים ,נערים חושבים שנהיגה במהירות תרשים את הנערות ונוהגים במהירות גבוהה תוך כדי סיכון היושבים ברכב. התכנית מבקשת להעצים את מקומה של הנערה במערכת היחסים, והרצון שהיא תשפיע על הנהג לנהוג בצורה מתונה ובטוחה יותר.

עינת גרימברג, חוקרת ממחלקת המחקר של עמותת אור ירוק, נשאה דברים על פרויקט "הדרייב הנשי", ועל יכולתן של הנשים להשפיע על אופי הנהיגה של הגברים. מלי יזדי, מתנדבת בעמותת אור ירוק, שנפגעה בתאונת "פגע וברח" הציגה את הסיפור האישי שלה. יזדי, סיפרה על התאונה ועל תקופת השיקום הקשה שהיא עוברת. אייל טולדנו, ראש תחום פרט, בחברת הביטוח "שומרה", המפעילה את תכנית "נהגת בטוחה", אשר במסגרתה כל נערה שתעבור הדרכה בפרויקט "אור ירוק לחיים", של עמותת אור ירוק, תזכה להנחה של 7.5% בביטוח החובה, דיבר על מקומה של הנהגת הצעירה בראייה הרחבה של חברת "שומרה". בסיום הכנס התקיים מופע אלתורים ובו הוצגו לקהל מצבים מחיי היום יום, שבו נמצאים בני נוער בדילמה, כיצד לנהוג וכיצד להתמודד עם הלחץ החברתי.



אור ירוק כנס דרייב נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד