י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לייקווד: העוזרת שגנבה נלכדה בעזרת המצלמה

עוזרת בית בלייקווד 'הרימה' במהלך הנקיון שערכה צמיד ומעטפה מלאה במזומנים • תרגיל מחוכם שערך בעל הבית בעזרת מצלמת האבטחה - הוביל ללכידתה

העוזרת כפי שצולמה במצלמת האבטחה. צילום: לייקווד סקופ
העוזרת כפי שצולמה במצלמת האבטחה. צילום: לייקווד סקופ

תקופת ערב פסח היא 'העונה החמה' של עוזרות הבית הגויות בשכונות החרדיות של ברוקלין, כמו גם בשאר הערים החרדיות. בשבועות שלפני החג הן מדלגות מבית לבית וצוברות הון. אך מסתבר שכמה מהן אינן מסתפקות בשכר עבודתן, והן דואגות להגדיל את ההכנסה באמצעות נטילת חפצי ערך.

אתמול הצליח תושב לייקווד ללכוד 'על-חם' את העוזרת שעבדה בביתו.

בערב שבת הבחינה עקרת הבית, כי הצמיד היקר שלה, המשובץ באבני סברובסקי, אותו היא נוהגת לענוד מדי שבת - נעלם. הצמיד היה מונח במגירת שולחן העבודה של בעלה. יחד עם הצמיד נעלמה גם מעטפה עם מזומנים, שנועדה להעברה לקופת 'קמחא דפסחא'.

תחילה פתחו בחיפושים, אבל בסופו של דבר, משלא נמצא האבדה, עלה החשד כי עוזרת הבית הוותיקה, העובדת בביתם כבר שנתיים, שלחה ידה אל המגירה.

בהתייעצות עם ארגון 'השומרים', התקין בעל הבית מצלמה נסתרת מול המגירה. דלת חדר העבודה ננעלה, אולם את המפתח השאיר הבעלים במנעול. כאשר הגיעה העוזרת לעבודתה בבית, היא פתחה את החדר הנעול, וניגשה היישר אל המגירה - והחלה לחטט. בעל הבית שתיצפת על המתרחש התקשר למשטרה.

השוטרים הגיעו, ולאחר שהעוזרת נוכחה לדעת כי הכול תועד במצלמה, הודתה כי גנבה כסף ותכשיטים. העוזרת נאלצה להוביל את השוטרים אל ביתה, שם מצאו השוטרים תכשיטים, ודברי ערך רבים אחרים.

בחיפוש שנערך בבית העוזרת לא נמצא הכסף שנגנב. המשטרה עצרה את העוזרת.
לייקווד ערב פסח עוזרת גניבה תכשיטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד