י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת הדחה

חבר המועצה החרדי: "קובי עשה עלינו סיבוב"

יממה לאחר שרון קובי רשם מפלגה חדשה 'הימין החילוני' כשבכוונתו להתמודד לכנסת ה-22 ויום לפני ההצבעה האחרונה והקריטית על התקציב בעיר טבריה שיכולה להוביל להדחתו • דוד אוחנה חבר מועצת העיר: "אני חושב שהוא צריך להניח את המפתחות כבר היום"

חבר המועצה החרדי: "קובי עשה עלינו סיבוב"
רון קובי ועוזרו צילום: דוד כהן, פלאש 90

הרוחות בעיר טבריה וסערות, יממה לאחר שראש העיר רון קובי רשם מפלגה חדשה אצל רשם המפלגות, והצהיר כי בכוונתו לשאוב את המצביעים מקרב הימין החילוני, בהתאם לשם שבחר למפלגתו. בכירים בעירייה קוראים לו להתפטר ומאשימים כי "עשה עליהם סיבוב".

בראיון ל'בחדרי חרדים', אומר דוד אוחנה, נציג 'דגל התורה' בעיר ומראשי האופוזיציה, "אני חושב שרון קובי עשה עלינו סיבוב בטבריה. ברגע שהוא הצהיר שהוא מעוניין לרוץ לכנסת, אני מבין בדיעבד שכל מה אותו זה לא טבריה. הוא עשה עלינו סביוב וכעת מתקדם ליעד הבא".

לדברי חבר מועצת העיר, "כל אחד מבין שהכל היה תרגיל וגם ניתן לראות זאת במעשים שלו. אין שום דבר בעיר הזאת. איו ניקיון ואין ועדות. אני חושב שהוא צריך להניח את המפתחות כבר היום".

מחר (שלישי) תיערך הצבעה אחרונה וקריטית בעירייה על התקציב השנתי, וככל הנראה התקציב לא יעבור, מה שיוביל להתערבות משרד הפנים בעניין והקמת ועדה קרואה.

כזכור, בראיון שהעניק זמן קצר לאחר חשיפת כוונותיו באולפן 'חדשות 13', הוא נשאל מדוע יש צורך במפלגה חדשה, אם יש את יאיר לפיד ואביגדור ליברמן שכבר מובילים סדר יום אנטי חרדי, "ליברמן העתיק את כל מה שהוא עושה עכשיו ממה שאנחנו עשינו בחצי שנה האחרונה. המלחמה בכפייה החרדית התחילה בטבריה. הם ראו את הטרנד הזה ונמשכו אליו", כך טען רון קובי והוסיף כי "ליברמן לא יציב, לא ראיתי אותו עושה משהו בצורה עקבית. בבחירות לראשות העיר בירושלים הוא הלך עם אריה דרעי".

עוד הוסיף קובי, "לא צפיתי את הבחירות האלה ולא תכננתי לרוץ. אני חושב שכרגע הליכוד וגוש הימין יהיו סביב ה-60 מנדטים. אני חושב שנוכל לקחת הרבה קולות מליברמן, גנץ וגם מהליכוד. אני מזהה בסקרים שעושים עלינו שיש לאנשים רצון להצביע לימין חילוני מובהק, שלא רוצה את דרעי כשר הפנים. אני עובד 20 שעות ביום בשביל תושבי טבריה, ונעשה את זה גם בכנסת", הבטיח.

אוחנה רון קובי עיריית טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד