י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הטענה איננה נכונה"

הבקשה התמוהה של השר הטרי שלא נענתה

שר המשפטים החדש דרש להחליף את רכבו לדגם יוקרתי ספציפי שיהלום אותו בתפקידו, אולם סורב פעמיים | מטעמו נמסר כי הטענה איננה נכונה  

הבקשה התמוהה של השר הטרי שלא נענתה
אמיר אוחנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משחקי כבוד? שר המשפטים אמיר אוחנה נכנס רק לפני כשבועיים לתפקידו וכבר היה מעורב בתקרית לא נעימה מול אנשי המשרד שהופקד בידיו.

על פי דיווחו של הכתב אביעד גליקמן ב'חדשות 13', השר פנה לאחראי על מנהל הרכב במשרדו וביקש לשדרג את הרכב שקיבל מהכנסת כחבר כנסת לרכב יוקרתי הרבה יותר ההולם את תפקידו כשר. אוחנה דרש דגם ספציפי - ג'יפ מסוג "טויוטה לנד - קרוזר" אשר עלותו מוערכת בכ-300 אלף שקלים. 

במשרד סירבו לבקשת השר הנכנס בטענה כי עלות אחזקת הרכב יקרה מדי, זאת לצד העובדה שהוא שר בממשלת מעבר, כך שלא ניתן יהיה למלא אחר בקשתו.

אולם השר לא התייאש ופנה שוב, ושוב נענה עם אותם נימוקים. בסופו של דבר משהבין כי לא יקבל את מבוקשו, רכבו הוחלף לדגם מכובד מסוג שברולט - אך פחות יוקרתי מזה שדרש תחילה.

מטעמו של השר נמסר ל'חדשות 13' כי "הטענה איננה נכונה. השר ביקש לבדוק את האפשרות לקבלת רכב מסוג טויוטה לנדקרוזר בתמורה לתשלום מלא של שווי הרכב. משהסתבר כי אין אפשרות, השר בחר וקיבל רכב משומש ממנהל הרכב לפי הכללים הרלוונטיים לנושא".

אמיר אוחנה רכב שרד שר המשפטים טויוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד