י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בעקבות הפרסום

צובר תאוצה: תיעודים של ליברמן עם רבנים

באותה מידה שליברמן הולך על הראש של החרדים בבחירות הללו, כך מתכננים פעילים חרדים להשיב לו כגמולו בצורה מתוחכמות בדמות חיבוק דב שיזיק לו בקרב קהל היעד שלו | היוזמה שנחשפה אתמול ב'ישראל היום', צוברת תאוצה והציבור נקרא להירתם לטובת המשימה | ב'ישראל ביתנו' לא מתרגשים וסבורים שלא תהיה השפעה על מצביעיהם

צובר תאוצה: תיעודים של ליברמן עם רבנים
ליברמן והאדמו"ר מפרמישלאן צילום: שוקי לרר

היוזמה החרדית צוברת תאוצה: לאחר שהכתב הפוליטי יהודה שלזינגר דיווח ב'ישראל היום' על אודות יוזמה של פעילים חרדיים להציף את הרשת עם שיתופי הפעולה של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן כדי להזיק לו ולהרחיק ממנו את קהל היעד אליו הוא מכוון, נראה שהיוזמה מעוררת הדים רבים וצוברת תאוצה.

על פי הדיווח הבוקר בעיתון, לאור הדיווח החלו פעילים חרדים מצד 'יהדות התורה' לאגור את החומרים הרצויים וגם פנו לציבור שיסייע במשימה, בהודעה שהופצה בקבוצות הוואטסאפ החרדיות נכתב,"פרויקט מיוחד לקראת הבחירות. יש בידכם תיעוד מהארכיון שבו נראה אביגדור ליברמן עם הרבנים, האדמו"רים ונבחרי הציבור החרדי? בידכם תיעוד וידאו או ציטוט של הפרובוקטור, מדבר על שיתוף פעולה שלו עם החרדים? שלחו לנו, והתיעוד יוכל לעזור לנו להיערך לקמפיין".

כזכור, אתמול דיווח שלזינגר ב'ישראל היום', כי גורמים במפלגות החרדיות החליטו לאסוף חומרים והוכחות לכאורה לשיתופי הפעולה עם ליברמן מהשנים האחרונות, בין השאר על החלטות ממשלה שהעבירו יחד, מהלכים פוליטיים שונים, תמיכה במועמדים לראשי ערים יחד כמו משה ליאון בירושלים עד כדי הקמת מטות משותפים לאנשי ישראל ביתנו והחרדים, וגם הביקורים של ליברמן בבתי הרבנים גם מהשנה החולפת.

אביגדור ליברמן, כך טוענים בצד החרדי, שיתף פעולה עם החרדים בחוק הביומטרי, בחוק הגנת הפרטיות, בחוק הנורבגי ועוד. גורם במפלגות החרדיות אף תיאר את ליברמן במילים הבאות: "לא היה בשנים האחרונות חבר כל כך טוב כמו ליברמן". לדבריו, "הוא עבד נגד ברקוביץ' בירושלים, עבד איתנו על הרבה פרויקטים אחרים. כשהיה צריך, הוא ידע גם להיכנס לממשלה שאמרה שלא תקדם את ברית הזוגיות. הכל קשקוש אצלו".

ב'ישראל ביתנו' טענו כבר אתמול בתגובה לפרסום, כי המהלך לא יזיק להם אלא רק ההיפך - יחזק אותם וניסו להבהיר כי הם אינם נגד החרדים או הרבנים כי אם נגד קבוצה חרדית קטנה שמנסה לכפות את דעתה על המדינה כולה. 

כך או כך, החרדים לפחות אלה האשכנזים לא מתכוונים להיגרר למגרש אליו לוקח אותם השותף לשעבר, "ליברמן רוצה קטטה עם החרדים. לא ניתן לו את זה" אומר גורם במפלגות החרדיות ל'ישראל היום' ומסביר; "הוא רוצה שנתקוף אותו, שהשיח ייגרר למרכולים, לשבת וכל הוויכוחים האלה. הוא רוצה להפוך להיות כאילו מגן החילונים נגד החרדים, אבל ליברמן שקרן. כל השנים האחרונות הוא שיתף פעולה עם החרדים בכל כך הרבה נושאים. הוא משקר לציבור שלו ואנחנו נחשוף את זה", הוא מבטיח.

האם "חיבוק הדוב" שיעניקו החרדים כביכול לליברמן יזיק לו או ייטיב עמו, את זה נראה בסקרים הבאים ובסקר הגדול מכולם - יום הבוחר י"ז באלול תשע"ט בשעה 22:00. 

אביגדור ליברמן יוזמה המפלגות החרדיות קמפיין בחירות קמפיין שלילי בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד