י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קידוש השם בטלוויזיה

השר הטרי בראיון: "עובד אצל הקב"ה" • צפו

ח"כ סמוטריץ' שהשתדרג ומונה לשר התחבורה, כרגיל לא חרג ממנהגו לומר את מה שהוא חושב גם בפומבי ואמר בראיון באולפן 'כאן11', "אני עובד אצל הקדוש ברוך הוא ועושה את מה שאני מאמין" • צפו בדברים האמיצים, שלא ינעמו לאוזני אויביו הפוליטיים

השר הטרי בראיון: "עובד אצל הקב"ה" • צפו
שר התחבורה החדש בצלאל סמוטריץ' בראיון ל'כאן 11' צילום: צילומסך

שר תחבורה שומר מצוות וירא שמים: בראיון ראשון שהעניק חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לאחר מינויו לשר התחבורה וחבר הקבינט המדיני-בטחוני, לערוץ 'כאן11' הוא הבהיר, "אני לא איש של ראש הממשלה, אני איש של עם ישראל. אני איש של הציבור ששולח אותי. אני עובד אצל הקדוש ברוך הוא ועושה את מה שאני מאמין וחושב שטוב למדינת ישראל ולעם ישראל".מתוך שידורי 'כאן11'

עוד אמר בראיון, "רציתי משפטים ועדיין רוצה משפטים, אני חושב שהוא תיק חשוב. ראש הממשלה החליט אחרת, אנחנו בתקופת ממשלת מעבר שבה אין מנופים פוליטיים באופן טבעי, אנחנו לא לשון מאזניים בשום דבר. חלום לא נגוז, נראה מה יהיו תוצאות הבחירות. כרגע אני נכנס לתיק התחבורה ועושה זאת בשמחה רבה. זה אחד המשרדים הכי גדולים והכי משמעותיים".

סמוטריץ' סימן בראיון את המטרה העיקרית בבחירות הללו, "האתגר הגדול שעומד למחנה הימין בבחירות האלה הוא להצליח להרכיב ממשלה יציבה בלי אביגדור ליברמן. צריך שכל מי שיתמודד מימין לליכוד ורוצה להתמודד בכנסת הבאה חייב לרוץ תחת פתק אחד".

השר הטרי שעולה לראשונה בחייו אל התואר, הבהיר לעיני הצופים כי יהיה מוכן לוותר על מקומו או על תפקיד כזה או אחר למען הצטרפותה של איילת שקד לרשימה ימנית מאוחדת, "חד משמעית, אוותר על כל מקום וכל תפקיד מכיוון שהחיבור הזה חשוב יותר מכל דבר אחר". לדבריו, "האחריות שמוטלת על כתפינו במערכת הזו היא שלא להביא שוב לאיבוד יקר ומסוכן מאוד של קולות ימין. אלמלא איבוד הקולות היתה כאן ממשלת ימין נהדרת".

לא מעט פוליטיקאים מהאגף השמאלי של המפה הפוליטית הביעו את זעמם על מינויו של סמוטריץ' לשר ולחבר בקבינט, והיה מי שכינה זאת לא פחות ולא יותר "העמדת צלם בהיכל". חבר הקבינט הבהיר בראיון באולפן 'כאן 11', "אומר את דעתי, אשתדל להשפיע. עמדתי היא שבסופו של יום הפתרון היחידי לעזה שיביא סוף סוף שקט שלום וביטחון לתושבי הדרום זה לחזור לרצועת עזה, לקחת שם אחריות ולהקים מחדש את ההתיישבות בגוש קטיף. עד אז אנחנו בסוג של פתרונות טקטיים וגם שם צריך לגבות מחיר יותר דרמטי".

סמוטריץ' אף התייחס לראיון שארך כשבע דקות, לפרסום כי ראש הממשלה ביקש ממנו לתאם כל עבודות חריגה בשבת ואמר, "הסיכום העקרוני היה על שימור הסטטוס קוו. כל נושא שיובא לפתחנו יישקל באחריות, ללא פופוליזם. כולנו נצטרך לדעת להפריד בין עבודה פוליטית למשרדית", הבהיר.

בצלאל סמוטריץ' שר התחבורה כאן 11 הקדוש ברוך הוא בחירות 2019 ממשלת מעבר איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד