י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בהצלחה לשני הצדדים

אביגדור ליברמן רותח מזעם על קובי: "ליצן"

נלחמים על קולות שונאי הדת: לאחר שקובי הודיע כי יקים מפלגה על טיקט שנאה לחרדים אתה ירוץ לבחירות - ליברמן תקף: "זאת מפלגת ליצנים שכל תכליתה - לקחת קולות מישראל ביתנו"

אביגדור ליברמן רותח מזעם על קובי: "ליצן"
ליברמן וקובי צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאחר שהודיע על כוונתו להתמודד לכנסת ולאחר שרשם את מפלגתו החדשה ׳הימין החילוני׳ בפני רשם המפלגות - יו״ר ישראל ביתנו חה״כ אביגדור ליברמן יוצא במתקפה נגד רון קובי על כוונתו להתמודד לכנסת.

בראיון שקיים הבוקר (שלישי) לתקשורת הרוסית אמר ליברמן כי ״ראש העיר טבריה רון קובי הוא ליצן שלא הצליח להקים קואליציה עירונית, לא הצליח להעביר תקציב ועכשיו רץ לכנסת. זאת מפלגת ליצנים שכל תכליתה - לקחת קולות מישראל ביתנו".

כאמור, דברים אלו מגיעים מחשש כי מפלגתו של רון קובי תפגע בקולות של ישראל ביתנו, שכן שתי המפלגות יתמודדו על אותו טיקט ואותו מצע הפונה לקהל הימין האנטי דתי ואנטי חרדי באמצעותו ליברמן מתכוון להיות לשון המאזניים ולהכריע ממשלת אחדות על כחול לבן והליכוד.

כזכור, בתחילת השבוע הודיע רון קובי כי הוא מתכוון להקים מפלגה שתתמודד לכנסת ותקף את יו״ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: ״ליברמן העתיק את כל מה שהוא עושה עכשיו ממה שאנחנו עשינו בחצי שנה האחרונה. המלחמה בכפייה החרדית התחילה בטבריה. הם ראו את הטרנד הזה ונמשכו אליו".

קובי נשאל מודע לא יתמודד יחד עם ליברמן או במסגרת ישראל ביתנו והשיב כי ״ליברמן לא יציב, לא ראיתי אותו עושה משהו בצורה עקבית. בבחירות לראשות העיר בירושלים הוא הלך עם אריה דרעי״.

נזכיר כי ההתקפה ההדדית של ליברמן וקובי לא הפריעה לשניים לשתף פעולה בעבר - כאשר מפלגת ישראל ביתנו לקחה את אוטובוס השבת שהופעל בשבת בעיר טבריה תחת חסותה, כאשר פעילי המפלגה יחד עם חה״כ עודד פורר הגיעו לחזק את קובי במאבקו נגד השבת בעיר טבריה.

אביגדור ליברמן רון קובי חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד