י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מועמד קש"

האם נתניהו נפגש בחשאי עם קובי בקיסריה?

ישראל ביתנו מאשימה: "ישנו חשש שנתניהו מוכן אפילו לעבור על החוק ולהריץ מועמדי קש דוגמת קובי" • במפלגה רומזים שהשניים נפגשו בקיסריה ותוקפים גם את קובי עצמו: "רון קובי הביא בזמן קצר להזנחה פושעת וללכלוך ברחובות" • בליכוד מכחישים: "קובי שפועל באופן עצמאי"

האם נתניהו נפגש בחשאי עם קובי בקיסריה?
נתניהו וקובי בפגישה לילית בכינרת צילום: מתוך הפייסבוק של קובי

לאחר שהודיע על התמודדותו לכנסת ה-22 ובעקבות כך שבמשרד הפנים פתחו באופן רשמי בהליך להדחתו של רון קובי מאחר שלא הצליח להעביר את התקציב העירוני - בישראל ביתנו מאשימים את ראש הממשלה בנימין נתניהו בכך שהוא עומד מאחורי התמודדותו של קובי לכנסת.

בפוסט שפרסם חבר הכנסת עודד פורר ברשת בפייסבוק הוא מאשים את ראש עיירית טבירה רון קובי בכך שהוא מעביר את השליטה בעיר לחרדים.

לדבריו, ״האיש (רון קובי) חייב לתת הסבר לתושבי העיר על מעשיו, בראש ובראשונה על כישלונו להקים קואליציה ולהעביר תקציב. כיצד בתקופה כל כך קצרה דרדר את מערכת החינוך בעיר, הביא להזנחה פושעת וללכלוך ברחובות וגרם לשיתוק מוחלט של העירייה, בהתנהלות מתנשאת ופוגענית כלפי חברי מועצת העיר״.

בישראל ביתנו טוענים עוד כי ״נראה שראש הממשלה נתניהו היסטרי עד כדי כך שישנו חשש שהוא מוכן אפילו לעבור על החוק ולהריץ מועמדי קש דוגמת קובי״, כשהם רומזים על מפגשים בין רון קובי לראש הממשלה בביתו בקיסריה וניסיון האשמי בבלפור בירושלים.

במפלגה מפנים אצבע מאשימה לראש הממשלה ואומרים כי ״נתניהו חייב לתת תשובות ברורות לתושבי טבריה ולאזרחי מדינת ישראל״.

לטענת פורר נתניהו וקובי נועדו בבית הפרטי בקיסריה ובמעון הרשמי בבלפור. פורר תוהה: ״האם דנתם בהקמת רשימה לכנסת על מנת לפגוע במפלגת ׳ישראל ביתנו׳ והבטחת לו להביא אנשי עסקים ותורמים לצורך מימון הרשימה?״.

עוד אמר פורר: ״האם ביקשת ממנו ׳לגנוב׳ את סיסמת "ישראל ביתנו" מהבחירות האחרונות "ימין חילוני" בתור שם רשימתו לכנסת״, שעוד הם טוענים כי ״ראש הממשלה בנימין נתניהו ורון קובי יודעים שאין לו שום סיכוי להיבחר לכנסת״".

״האם המשמעותית ביותר היא האם ראש הממשלה הבטיח לו, בתמורה להתמודדותו, תפקיד לאחר הבחירות? או שאולי הבטיח לו שיפעיל לחץ על שר הפנים, אריה דרעי, כדי שזה יימנע מלהפעיל את סמכותו וימנע את פיטוריו של קובי מתפקיד ראש העיר?״.

בעקבות הטענות של 'ישראל ביתנו', נמסר מדובר הליכוד: "במענה לפניות כתבים אבהיר כי הליכוד וראש הממשלה אינם עומדים מאחורי החלטותיו של רון קובי שפועל באופן עצמאי".

רון קובי בנימין נתניהו פגישה קיסריה בלפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד