ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

תקיפת הילדה החרדית: ביהמ"ש האריך את מעצר החשוד

בית המשפט נעתר חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של צעיר ירושלמי החשוד כי פגע באופן חמור בילדה חרדית בבירה, אותה העלה לרכבו

תקיפת הילדה החרדית: ביהמ"ש האריך את מעצר החשוד
אילוסטרציה. עצור בבית משפט השלום בירושלים צילום: פלאש 90

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: הוארך בחמישה ימים מעצרו של צעיר בן 26, החשוד כי ביצע מעשים חמורים בילדה בת 8 בשכונה חרדית בירושלים. השופט קבע כי "קיים חשד סביר" שאכן החשוד ביצע את המעשים המיוחסים לו. במקביל מתברר כי החשוד בפשע הינו עבריין סדרתי.

כפי שדווח הבוקר (רביעי) לראשונה ב'בחדרי חרדים', בשבוע שעבר נפגעה ילדה כבת 8 בשכונה בצפון העיר ירושלים על ידי אדם שאסף אותה ברכבה. הילדה שבה לביתה וסיפרה על כך להוריה, אלה פנו מיידית לרבנים ולארגון טוהר המחנה, ובהמלצתם והכוונתם הגישו תלונה במשטרה.

מסתבר כי לא מדובר באירוע בודד, וכי אותו אדם, נצפה באותם הימים כשהוא מבצע מעשים חמורים בפני אישה חרדית שחלפה ברחוב. תחנת לב הבירה שקיבלה את התלונה פתחה בחקירה ואמש (שלישי) נעצר החשוד והובא לחקירה. לחוקרי המשטרה אישר כי אכן העלה את הילדה לרכבו, נימק זאת בכך שרצה הסבר כיצד להגיע לכתובת מסוימת - אך הכחיש את המעשה.

באשר למעשיו ברחוב בפני אשה חרדית, הלה הכחיש את החשד, אך חוקרי המשטרה הצליחו לאסוף ממצאים מהזירה ובכך לחזק את החשד נגדו. בתום חקירתו, החשוד הובא בפני שופטי בית משפט השלום בירושלים, שם הטוען המשטרתי ביקש להאריך את מעצרו בשבעה ימים, מחשש למסוכנות וכן שיבוש הליכי חקירה.

עורך הדין ביקש לברר האם כבר בוצעה חקירת ילדים ולא נענה. "חקירת ילדים לא די לה" אמר, "אנו מספיק ניזונים מזה ממעשה תקשורתי מזוויע אחר", כך התייחס לתקיפת הילדה חרדית בת ה-7 במסגרתה הוגש כתב אישום נגד ערבי מדיר קדיס - אולם החקירה נפתחה מחדש בעקבות קשיים בחקירה, כפי שדווח ב'בחדרי'. "אם יש דו"ח מהימנות הילדה צריכה להתייחס לגרסת המשיב - ואת זה אין, כי הוא נחקר היום" אמר.

"מדובר ברעידת אדמה מבחינת המשפחה" אמר עורך הדין וביקש לשחררו למעצר בית בפיקוח האמא והאחות. "בהחלט שאין הצדקה למניין פעולות כזה להארכת מעצר בת 7 ימים", אמר השופט אורן סילברמן והאריך את מעצרו בחמישה ימים עד ליום ראשון.

מעשים חמורים ילדה חרדית הארכת מעצר טוהר המחנה וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד