י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תקיפת הילדה החרדית

טוויסט בעלילה: ייתכן כי כתב האישום יבוטל

ברקע חקירת הפגיעה החמורה שספגה ילדה חרדית, ייתכן כי כתב האישום שהוגש נגד הפלסטיני שחשוד בביצוע המעשים החמורים יבוטל במידה והמידע העדכני שנבדק לא יביא תוצאות

טוויסט בעלילה: ייתכן כי כתב האישום יבוטל
עורך דינו של החשוד עם בני משפחה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דרמה בפרשייה שמסעירה את המדינה: גורם הקשור לחקירת תקיפת הילדה החרדית בת ה-7 אומר כי ישנה אפשרות שכתב האישום שהוגש נגד הפלסטיני יבוטל, במידה והמידע החדש שנבדק לא יציב תוצאות.

המידע החדש שנבדק אמור לסייע ולחזק את הראיות בכתב האישום, והבדיקה עדיין נערכת. לדברי הגורם, החשד שנחקר הוא חשד בהקשר פלילי בלבד, וכי אין כל אינדיקציה שהתקבלה בעניין הרקע הלאומני.

בעקבות הביקורת על כך שהחקירה התנהלה בתחנה המשטרה המקומית בעיר החרדית ולא ביחידה המרכזית, אומר גורם הקשור לחקירה רק מאז תחילת שנת 2019, אותה תחנה מקומית טיפלה ב-24 חקירות של עבירות חמורות בתחום הצניעות.

התלונה הוגשה בתחנת המשטרה בעיר מגורי הילדה בתאריך 16/04, כאשר על פי גורם המעורה בפרטי החקירה, קדמה לכך תקופה מאוד מאוד ארוכה, כזו שאין למשטרה אינדיקציה מה אורכה, אך ההערכה היא כי מאז הותקפה הילדה ועד להגשת התלונה - חלפו כמעט חודשיים. במהלך תקופה ארוכה זו, גורמים שונים בתוך הקהילה טיפלו בעניין בדרכים שונות.

מוקדם יותר היום נערך דיון בעניינו של הנאשם בתקיפת הילדה, בבית המשפט הצבאי בכלא עופר.

הפרקליטות הצבאית ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים, כאשר הנאשם פרץ בבכי בדיון בפני השופט רב סרן סבסטיאן אוסובסקי, ולדברי פרקליטו עו"ד נאשף דרוויש, הנאשם אמר "מה שכל אדם במצבו היה אומר".

למשטרה הוא אמר "מה עשיתם עד עכשיו במשך כל הימים האלה שאני במעצר?" ובדין אמר להם "אתם הרסתם לי את החיים". אחיו של הנאשם אמר לעיתונאים מחוץ לבית המשפט "אנחנו חוששים שיעשו לנו מה שעשו למשפחת דוואבשה. מחקו את השם של אחי מבלי לבדוק אם הוא באמת אשם".

מה היא הבדיקה הנוספת שעורכת המשטרה כהשלמת חקירה וזאת על פי החלטת ראש אגף החקירות במשטרה והפרקליט הצבאי הראשי? מידע שהגיע באשר למערכת יחסים נוספת, שקדמו לאירוע הזה. הגורם הקשור לחקירה מציין כי נבדקת אפשרות שיש לנאשם קשר לדירות "מסתור" נוספות בעיר.

במשטרה מעריכים כי הילדה בת השבע אכן הותקפה כפי שתיארה בפני חוקרת ילדים בארבע חקירות שונות, במרכז ההגנה בירושלים. אולם כאמור, ההערכה היא שחלפו כחודשיים, ועוד באותו היום אב ואם הילדה מסרו עדות.

תקיפה חמורה וביערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד