י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הגרבוז הבא?

ראש המוסד לשעבר בהתבטאות מקוממת: "מצביעי נתניהו חסרי דעת"

ראש המוסד לשעבר שבתי שביט בהתבטאות מקוממת כנגד מצביעי הליכוד התומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו אותם הוא מכנה "חסרי דעת" • מדובר בהתבטאויות מקוממות למדי שכבר מעוררות סערה בקרב מצביעי הימין בכלל ובפרט בקרב מצביעי הליכוד • 'בחדרי' עם הפרטים

ראש המוסד לשעבר בהתבטאות מקוממת: "מצביעי נתניהו חסרי דעת"
שביט על רקע מצביעי ליכוד צילום: בן קלמר ויונתן זינדל

ראש המוסד לשעבר שבתי שביט בהתבטאות מקוממת כנגד מצביעי הימין בכלל ומצביעי הליכוד התומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו בפרט, אותם הוא מכנה "חסרי דעת".

בראיון שנתן לעיתון 'מעריב' וצפוי להתפרסם מחר (שישי), אמר שביט כי "המלחמה שלי היא לא עם סמוטריץ", לדבריו, "אלא עם הליכוד בראשות נתניהו. הבוחרים שלו הם אנשים חסרי דעת, חסרי הבנה".

שביט הוסיף עוד כי "הבייס הפוליטי שלו (של נתניהו י.א) זה אנשים שהסף הנורמטיבי שלהם הוא בגובה דשא". על כוחו הפוליטי של בצלאל סמוטריץ' אמר שביט: "אתה מוכן לחיות במדינת ישראל שהוא מתאר? בארץ ישראל של סמוטריץ’ אני לא אשאר דקה".

על המתיישבים ביהודה ושומרון אמר שביט מחד כי רבים מ־100 אלף המתנחלים מחוץ לגושים יסכימו להתפנות בתנאים מתאימים. מאידך אמר שביט כי "אין ספק שביהודה ושומרון יש כוח אמוני, אפילו משיחי, שעבורו הישיבה ביהודה ושומרון היא צו האל. אני בז להם, כי זו לא היהדות האמיתית".

נתניהו מודה למצביעי הליכוד ביום הכרזת הניצחון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ אלוף (מיל') עוזי דיין מגיב לדברי ראש המוסד לשעבר, שבתי שביט, לפיהם "הבוחרים של נתניהו הם אנשים חסרי דעת, חסרי הבנה. אנשים שהסף הנורמטיבי שלהם הוא בגובה דשא".

"‏לכוכב (שבתאי) שביט (אלה שבאים ונעלמים ברוך השם) שלא מבין שדמוקרטיה = שלטון העם, לא התרגל לכך שההגמוניה עברה מהמתנשאים ל"עמך" ישראל ואמר צרור שטויות המעיד על סף אינטליגנציה בגובה דשא. בשם הליכודניקים חסרי הדעת אבל בעלי הדעה וזכות ההצבעה כמו שלך", דברי דיין.

ח"כ מיקי זוהר (ליכוד), מסר בתגובה לדברי שבתאי שביט: "צר לי על עוד התבטאות מזלזלת מצד אנשי שמאל כלפיי מצביעי הימין אך זה לא מפתיע אותי משום שהתנשאותם כבר הפכה לעניין שבשגרה. ההצבעה לנתניהו והליכוד נובעת מכך שברוך ה', אזרחים רבים במדינה יודעים להבחין בין טוב לרע בשונה ממר שביט שמעדיף להתרכז רק ברע, בע"ה נמשיך להוביל את המדינה על אפם וחמתם של כל המלעיזים".

שביט ראש המוסד בנימין נתניהו ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד