י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נדקרה ליד בית שמש

"בריטניה מממנת את מי ששבר לי 30 עצמות"

אישה שנדקרה לפני קרוב לעשור ליד בית שמש כתבה כי ממשלת בריטניה מממנת את משכורת הרוצח שדקר אותה 13 פעמים ורצח את חברתה

"בריטניה מממנת את מי ששבר לי 30 עצמות"
המצט'ה בידו של המחבל צילום: מתוך התיעוד

קיי ווילסון, שנדקרה ב-2010 ליד העיר בית שמש, כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי ממשלת בריטניה מממנת את משכורת הרוצח שדקר אותה 13 פעמים ורצח את חברתה.

"זה הפרא אדם, חלאה שקרע אותי עם מאצ'טה בבשרי 13 פעמים והכה אותי בכוח. הוא שבר יותר מ-30 עצמות. באמצעות סיוע החוץ שלהם, ממשלת בריטניה משלמת לו משכורת. הוא קיבל מעל 70,000 ליש"ט - משכורתו אמורה לעלות. בושה".

בעקבות הטענה, המחלקה לסיוע בינלאומי של בריטניה הגיבה לקיי ווילסון. בהודעה נאמר, "אנחנו מגנים בחריפות את כל מעשי הטרור והאלימות. הסיוע של בריטניה לא משמש לתשלומי אסירים. יש לנו אמצעי הגנה ופיקוח אדוקים כדי להבטיח שהסיוע לרשות הפלסטינית ישלם רק את משכורותיהם של עובדי ציבור בתחום הבריאות והחינוך".

הציוץ של ווילסון בטוויטר לצד תמונת המחבל ימ"ש. קרדיט: צילום מסך

בשנת 2010 קיי וחברתה קריסטין לוגן, צעדו סמוך לבית שמש, כשמחבל פלסטיני התנפל עליהן, רצח את כריסטין ודקר את קיי 13 פעמים.

היא ניצלה לאחר שהעמידה פני מתה. המחבל כפת את קיי, אך היא לא נשברה. כשהמחבל עזב את המקום קיי התרוממה כשהיא כבולה וחבולה והחלה לצעוד לכיוון בית שמש. לאחר צעדה של קילומטר, היא ראתה קבוצת ילדים משחקים וביקשה מהם שיזעיקו עזרה. וכך ניצלה.

יצוין כי קיי ווילסון מנהלת מאבק מזה כמה שנים כנגד ממשלת בריטניה והפעילה לצורך כך חברי פרלמנט בריטיים. היא גייסה לעזרתה מליוני אזרחים בריטיים ברשתות החברתיות בדרישה להפסיק להעביר כספים לרשות הפלסטינית.

קיי טוענת כי הכסף של בריטניה משמש למימון פעילי טרור. לטענתה, המחבל קיבל עד היום 70,000 פאונד (300,000 שקל) - כאשר הכסף מגיע ממשלמי המסים הבריטיים והסיוע הכספי מעודד מחבלים לבצע פיגועי טרור נגד יהודים.

רצח דקירה פלסטיני בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד