י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מתכוננים לאייפון 5: פוקסקון מגייסת 20 אלף עובדים

הדיווחים לפיהם פוקסקון מגייסת 20 אלף עובדים מעוררים גל שמועות באתרי הטכנולוגיה בנוגע לתכונות של אייפון 5 ולתאריך השקת הסמארטפון של אפל

  • ב' ניסן התשע"ב
מתכוננים לאייפון 5: פוקסקון מגייסת 20 אלף עובדים

אחרי השקת האייפד החדש מתפנים אתרי הטכנולוגיה להתעסק בשמועות על האייפון החדש. השמועות צוברות תאוצה לאור הפרסומים כי פוקסקון, יצרנית הטלפון שמפתחת אפל, מגייסת עובדים נוספים בסין לקראת תחילת הייצור.

לפי השמועות, המסך של אייפון 5 יהיה בגודל 3.5 אינץ' - זהה לאייפון 4S, למרות שבעבר דווח כי המכשיר החדש יהיה גדול יותר. בנוסף, אפל פועלת להקטין את החיבור של המכשיר לנקודת העגינה, כדי שיהיה מקום לרכיבים טכנולוגיים נוספים. כמו האייפד החדש, גם אייפון 5 יפעל בטכנולוגיית דור 4 LTE. הבלוגרים ברשת חלוקים בדעתם לגבי תאריך ההשקה כשחלקם טוענים כי כבר בקיץ הקרוב תשיק אפל את המכשיר, בעוד אחרים טוענים כי המשתמשים ייאלצו לחכות עד הסתיו.

השמועות ברשת צוברות תאוצה לאחר שהתקבלו דיווחים כי פוקסקון, המייצרת את מכשירי האייפון שמפתחת אפל בסין, החלה לגייס עובדים לקראת תחילת הייצור. לפי הדיווחים שמסתמכים על עובד בחברה, פוקסקון מנסה לגייס 20 אלף עובדים בסין כדי לעמוד בקצב ייצור של 57 מיליון מכשירי אייפון 5 בשנה. ואולם פוקסקון סירבה להגיב לדיווחים.
אייפון 5 אפל קופקסון עובדים ייצור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד