י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מה עדיף, לזרוק את הספה, או לנקות אותה?

לכל אחד מאיתנו יש ספות בסלון ביתו האמת כאשר אנו רוכשים את סלון ביתנו אנו תמיד ננסה להתאים אותו לשלל רהיטי הבית ונקנה את הבד הטוב עבורנו

מה עדיף, לזרוק את הספה, או לנקות אותה?
ניקוי ספות צילום: pixsabay

לכל אחד מאיתנו יש ספות בסלון ביתו האמת כאשר אנו רוכשים את סלון ביתנו אנו תמיד ננסה להתאים אותו לשלל רהיטי הבית ונקנה את הבד הטוב עבורנו.

 סלון הבית זה הוא המקום המועדף בדרך כלל לרבוץ בו בשעות הפנאי, הנוחות הסובבת הקיימת בסלון ביתנו מושכת אותנו להנות ממנו. הבעיה העיקרית שלא שמים עליה דגש בזמן הקנייה של הסלון זוהי בעיה המתגלה המופיעה לאחר שנה או שנתיים מעת רכישת הספות הביתיות שלנו, אנו לפתע רואים ואף שמים דגש על כך שהספה מתלכלכת. אך הבעיה העיקרית שאין לנו כל כך באמת מה לעשות עם הבעיה הזאת, לרוב ברגע שנשפך לנו משהו על הספה אנו ננסה במקום להעביר ניגוב ולהסיר את הכתם.

אך כתוצאה מכך נוצרות כמה בעיות, האחת שהנוזל כבר חדר אל תוך האריג של הבד אבל אין לנו שום דרך להגיע אליו. הבעיה השנייה זהו הכתם שנוצר ונראה  לעין, אז אם יתמזל מזלנו יתאפשר לנו  לנקות את הכתם  על ידי ניגוב במקום אך ברוב המקרים גם אם ננסה לא נצליח לנקות את הכתם הקיים. וכך נוצר לנו כתם על הספא בפעם הראשונה וכאשר דבר זה חוזר על עצמו כמה פעמים בתוספת זיעה אשר נדבקת לספה בעת שאנו יושבים עליה, קצת לכלוך של מזון, במיוחד עם יש ילדים קטנים בבית אז קצת פליטות וקטשופ לא יזיקו למרקם אשר יגרום לכתמים קשים בספה הביתית שלנו. מה שקורה בשלב מסוים לא נוכל לסבול את הלכלוך שקיים ונאלץ למצוא פתרון לבעיה הקיימת.

האם יש פתרון מלבד לזרוק את הספה?

בשנים האחרונות הצרכן הישראלי הבין שלא כדאי לזרוק לפני שבודקים אופציות שונות כאשר הטכנולוגיה מפותחת כל כך תמיד ישנם דרכים למצוא פתרון, אז כדאי שתכירו את המושג ניקוי ספות. ישנם חברות שונות אשר העיסוק העיקרי שלהם הוא בשיפור וניקוי ספות, שטיחים, מזרנים, וכיוצא בזה. על ידי טכנולוגיה יוכלו לנקות את הספות הקיימות בביתכם ולהפוך אותם לחדשות כולל הסרת הכתמים, ניקוי יסודי של פנים הספה, ניקוי הקרדיט האבק המצטבר בתוך האריג של הבד.

האם המחיר של ניקוי ספות הוא כדאי מאשר להחליף לחדש ומה כרוך בפעולה?

אז ראשית כל נדגיש שאם תזמינו ניקוי ספות השירות הוא שהחברה תגיע עד לביתכם לניקוי כולל של הספה, כך שמכם זה לא יגזול הרבה כאבי ראש. החברה תגיע תנקה ולאחר כמה שעות תוכלו כבר לשבת על ספות כמו חדשות שלא הכרתם. לגבי המחיר אז כדאי שתדעו שהמחיר הוא לא יהיה יותר מכמה מאות שקלים בודדים, דבר שבודאי משתלם מאשר להחליף את הספה לחדשה.

אחת מהחברות אשר נותנות שירות של ניקוי ספות, היא לא אחרת מחברת מאסטר קלין המתמחה בשלל סוגי הניקיונות וחידושם של בדים כולל ניקוי מזרונים ושלל הבדים הקיימים.

 

ספה ניקוי קניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד