י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לקראת בניית קריית החינוך החדשה

ראש העיר והצוות המקצועי סיירו בחיידר החסידי

ראש עיריית עפולה, מהנדס העיר ומנהלת אגף החינוך, סיירו במוסדות החינוך הזמניים בעיר • בקרוב תחל עבודת הבניה על קריית החינוך הענק • ראש העיר: "ראיתי בסיור את הצורך המיידי בקידום תוכניות הבנייה לקריית החינוך החרדית"

ראש העיר והצוות המקצועי סיירו בחיידר החסידי
ר"ע עפולה אבי אלקבץ בת"ת של ויז'ניץ בעיר צילום: באדיבות המצלם

לקראת תחילת עבודות התכנון והבניה על קריית החינוך החרדית בעיר עפולה, הגיעו ראש העיר אבי אלקבץ ומהנדס העירייה ישראל קנטור, יחד עם מנהלת אגף החינוך בעיר טינה ולדמן, לסיור התרשמות ולמידה במוסדות החינוך בעיר.

המשתתפים החלו את הסיור במתחם התלמוד תורה הנוכחי הנמצא במבנים ניידים, וכן במתחם בית הספר לבנות שנמצא גם הוא בקראוונים, והתרשמו מהצרכים של מההתרחבות המבורכת של מוסדות החינוך והצורך במעבר למבנים קבועים וגדולים יותר.

הצוות המקצועי סייר בין כיתות הלימוד והתרשם מהרמה הגבוהה והמקצועית של אנשי החינוך החרדים, כשבין השאר אף שוחחו עם התלמידים על החומר הנלמד ועל חווית החינוך והלימוד, כשהם משבחים את ההשקעה הפדגוגית והחינוכית.
בתום הסיור כינס ראש העיר ישיבת עבודה בהשתתפות מנכ"ל חסידות ויז'ניץ עפולה הרב יעקב זורגר ומנהלי מוסדות החינוך, בו דן יחד עם מהנדס העירייה והצוות המקצועי על הצורך בהאצת הבנייה של קריית החינוך החרדי, והמשך שיתוף הפעולה המותאם בין מחלקת החינוך בעיר לאנשי החינוך החרדים.

בישיבת וועדת התכנון של העירייה, אושרה לאחרונה האצת תכניות הבינוי הסופיות להקמתה של קריית חינוך חרדית הכוללת גני ילדים, בית ספר, תלמוד תורה, ועוד, שתוקם בשכונה החדשה בעפולה עילית, בצמידות לקרית ויז'ניץ על מאות תושביה.

על פי התוכניות יוקם מבנה בית ספר לבנות הכולל 16 כיתות לימוד וחצר ענקית, חדרי ספח וספריה, במתחם סמוך ייבנה תלמוד תורה מפואר הכולל 16 כיתות נוספות לבני הקהילה עם חצר משחקים רחבת ידיים בקומפלקס מושלם. בנוסף מתוכננת בניית 8 כיתות גן, 4 לבנים ו-4 לבנות, כשבסמוך לכל כיתה חצר מיוחדת.

 

עפולה תלמוד תורה ביקור אבי אלקבץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד