ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"המערכת מבררת מקרה מסוים"

המנכ"ל במכתב להורי הבנות ב"מודיעין עילית"

בכדי להגביר את הביטחון האישי של ילדות מודיעין עילית, שלחו ב'חינוך העצמאי' מכתב הבהרה, בו הם כותבים כי הם מבררים את העניין והכל נעשה על דעת רב העיר הגר"מ קסלר

המנכ"ל במכתב להורי הבנות ב"מודיעין עילית"
הכניסה למודיעין עילית צילום: יעקב לדרמן - פלאש 90

התקיפה החמורה של הילדה בת ה - 7 באזור בנימין הביא את 'החינוך העצמאי' לשגר להורי הילדות בבתי הספר בעיר החרדית מודיעין עילית, מכתב בשמו של המנכ"ל אליעזר סורוצקין על החובה לחזור ולשנן את כללי המוגנות של הילדות. 

במכתב נאמר: כי "מתוך אחריות לשלום הבנות הננו להבהיר, כי בימים אלה העוסקת המערכת בבירור מקרה מסוים בתחום המגונות בעיר, כאשר מתחילת התהליך אני נעזרים בהדרכת הגומרים המוסמכים, אנשי המקצוע והחוק הפועלים בעירנו על דעת רב העיר הגאון רבי מאיר קסלר שליט"א". 

"מטעמי והצנע לכת" נכון יהיה לאפשר למערכת כולה להתמודד עם נושא זה כראוי ולסייע לתהליך תוך מתן אמון מלא ובטחון הדדי שלנו בכם - ההורים ושלכם -בנו". 

"פניה זו באה להבהיר כי יש למצות את תהליך הבירור על ידי רשויות החוק, תוך התמקדות בהגברת הביטחון האישי של כל תלמידה באשר היא, הן בבית, הן בשטחי בית הספר והן בדרכה לביה"ס ובחזרה". 

לסיום נכתב "אנו מבקשים מכם ההורים לחזור ולשנן כמיטב יכולתכם עם בנותיכם, את כללי המוגנות האישית וגם אנו נעשה זאת בכיתות, באמצעות צוות בית הספר - לצורך רענון כללים אלה". 

המכתב נשלח עם העתקים לרב העיר הגאון רבי מאיר קסלר ולראש העיר יעקב גוטרמן. 

מודיעין עילית החינוך העצמאי מכתב תקיפה אליעזר סורוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד